Header Ads

כל האמת בפייסבוק: גילי כהן חושף את האח הגדול

אחרי שהודח אמש מ"האח הגדול", כוכב הפייסבוק גילי כהן מאיים לחשוף את כל האמת על העונה של האח הגדול, או כפי שהוא מכנה: "השי-חי הגדול". כל הפרטים


הדחה כפולה התקיימה אמש (ש') בבית האח הגדול, בה הודחו גילי וגיל שהוצמדו במסגרת משימת חלל הזמן בתחילת העונה במסגרתה נחשבו לדייר אחד בכל דבר פעולה בבית. כעת, כוכב הרשת גילי כהן שלקח את ההדחה שלו קשה, מאיים לחשוף את הסוד הגדול של הפקת התכנית.

גילי כהן נכנס לבית לפני כחודש וחצי אחרי שהפך כבר לכוכב רשת פופולרי ועצבני במיוחד עם סרטוני המשאית שלו, כנראה שעכשיו, אחרי שהיה דווקא רגוע ומתון בבית האח ואחרי ההדחה הכואבת שלו, גילי חוזר להיות כמו בעבר וכנראה שבקרוב נראה סרטון שלו בפייסבוק שחושף את כל האמת (על האח הגדול) בפרצוף.


הבוקר (א') כותב כהן בחשבון הפייסבוק האישי שלו "לא נרדמתי כל הלילה, אין לי מושג מה עובר עליי אבל זה ממש לא בגלל ההדחה" מכריז ומרמז בהמשך "מת לספר לכם את האמת, איך הייתי שם ולא עשיתי כלום ומבטיח לעשות זאת בקרוב" כהן מתכוון שהפקת התכנית עוזרת לשי-חי להתקדם שם ואף מציין זאת בסטטוס "תהנו מהתכנית 'שי-חי הגדול' חרא ביג מיקאיגי" (הכינוי אותו נתן לשי-חי).

מי ששם לב יכל להבחין שבריאיון ההדחה של גילי חשף בפני ארז את המחשבה שלו ושל גיל ובה דיברו על כך שהריב שהתקיים השבוע עם שי-חי יפגע בהם ועלול לעלות להם בהדחה, דבר שהתברר כמוצדק. אנחנו לא יודעים בדיוק מה הסוד הגדל, אלא רק לנחש, ובכל זאת אנחנו מחכים לסרטון העצבני של גילי כדי להבין קצת יותר ממה שקורה שם.

מופעל על ידי Blogger.