Header Ads

האח הגדול בהודעה חריגה לשי חי "פעם הבאה אתה תצא מהבית"

פורטל עומרי  חשף היום לראשונה: בעקבות אירוע חמור שחרג מכללי ההתנהגות הראויים בבית, האח הגדול ערך שיחת אזהרה עם שי חי ואמר לו שבפעם הבאה שהוא יתנהג באלימות הוא יודח מהריאליטי.
הודעת "האח הגדול" המלאה "בימים האחרונים נאמרים ונעשים דברים שאינם מקובלים לחלוטין בבית האח הגדול ומנוגדים לכללי ההתנהלות שעליהם מבוססים החיים בבית, כולכם מודעים לחוקי הבית ולעובדה שהאח הגדול לא יסבול ולא יאפשר גילויי אלימות כלשהם. האח הגדול מזכיר לכם שאין להשתמש בשפה אלימה ואין להתנהג באופן מאיים, משפיל או פוגעני בתוך הבית ובין הדיירים"
בהמשך ההודעה שפירסם האח הגדול הוא כותב "האח הגדול מבקש שכל דיירי הבית ייקחו אחריות על התנהגותם ומעשיהם ויגלו מידה של איפוק, אכפתיות, ודרך ארץ. לאור האירועים האחרונים, ובהתאם לקוד האתי של התוכנית, האח הגדול הזהיר את שי חי, ומבקש לפנות לכל דיירי הבית ולהדגיש שדייר שלא יצליח לנהוג בהתאם לחוקים ויפגין אלימות כלשהי, מילולית או אחרת כלפי דייר יוזהר גם הוא ואם יחזור על התנהגותו יוצא מהבית לאלתר".
לוהט ב"נווה אילן" יורם זק "האח הגדול" עורך התוכנית לא נשאיר אדיש לפירסומים בפורטל על האלימות בריאליטי. ואחרי שחשפנו הבוקר בפורטל עומרי חיון לראשונה את התקרית האלימה בבית "האח הגדול" – שי חי חצה את הקווים, בריב סוער עם הדיירת קוקו. "נחצו כמה קווים אדומים" להגדרתם של מקרובים להפקה. אבל הדרמה החדשה של הריאליטי, היא דרישה של הדיירת קוקו אביסדריס לעזוב עוד הערב (רביעי) את בית האח הגדול. לפורטל עומרי חיון נודע שקוק דרשה כבר אמש לעזוב את הבית. עוד נודע לנו שבחדר האח הגדול ביקשו מהדיירת לחשוב על זה עוד קצת. כרגע טרם הוחלט סופית אם קוקו אביסדריס תעזוב הערב את הבית.
עוד נודע, שיורם זק עורך "האח הגדול" נזף בדיירים ואמר "אנשים צופים בכם, חצתם את כל הגבולות". אמש, קצת אחרי חצות החליטו בהפקת הריאליטי לעצור את השידור החי לשעה וחצי ולנזוף בשי חי בחדר "האח הגדול" רק אתמול (שלישי) חשפתי בפורטל את התקרית האלימה של שי חי נגד תניה "אם את לא תדברי אני ארסק לך את הראש לכיור".

זוכה "האח הגדול" אלירז שדה נגד שי חי "אדם פוגעני, דורסני דוחה - פסיכופט שלא היה צריך לעבור פסיכולוג" האזינו לקטע המלא וט...

‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ יום רביעי 13 ינואר 2016
מופעל על ידי Blogger.