Header Ads

אחיו של עומרי מ"האח הגדול" נגד שי חי "אדם שמצייר את מדינת ישראל ככובשת שישתמט מצה"ל ומשמיץ את החיילים שלנו"

מאת: עומרי ומתן || פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט
אח (רועי בן נתן) של עומר בן נתן מ"האח הגדול" פותח פה גדול נגד שי חי בעמוד הפייסבוק שלו "קשה לי לקבל אדם שמצייר את מדינת ישראל ככובשת שישתמט מצהל ועוד משמיץ את החיילים שלנו"
המלחמה ב"האח הגדול" עוברת גם למשפחות של המשתתפים בריאליטי. רועי בן נתן, אחיו של מתמודד בתוכנית כתב פוסט מיוחד נגד שי חי "אני לא בא להשמיץ אף אחד זה פשוט לא הדרך שלנו להתמודד עם המציאות/ריאליטי אבל קשה לי לקבל אדם שמצייר את מדינת ישראל ככובשת שישתמט מצהל ועוד משמיץ את החיילים שלנו, אדם שלא סיים בית ספר מבחירה ותוך כדי גינונים של עריץ מתנהל בבית מלא באנשים"
על אחיו עומרי הוא כתב "אין לי שום בעיה לקבל את הביקורות על עמרי אם זאת דעתכם אני מכבד אותה, תאהבו פחות יותר ואפילו תקללו אם תרצו אבל זה שלכם ולמרות שאני נושך שפתיים אני מכבד את זה אבל מפה ולהיות עיוורים וללכת אחרי איש נכה רגשית שיש לו בעיה עמוקה שאני בטוח שלא באשמתו אבל עדיין ובכל זאת אין לאף אחד את הפריבילגיה לפגוע בכדי להרוג כי זה מתאים לשונאים שלנו עכשיו תעודדו אקשן אני בעד הוא מספק את זה וגם רייטינג וכל דבר אחר אבל תקראו לחיה בשמה, ולסיכום אני רוצה להגיד לאחי היקר אתה דמות להערצה !! הערכים שלך הכנות והאמת שלך פשוט מעוררים השראה יש בך איפוק וכבוד הדדי שאני מאחל לילדים שלי !! תצא בשבת הקרובה תצא בעוד חודש זה לא משנה אני אוהב אותך אחי ! אני, משפחה שלמה ועוד הרבה אנשים טובים"
מופעל על ידי Blogger.