Header Ads

תא"ל בן נתן פותחת באש על שי חי, תניה, איציק, וארבל!

יהודית בן נתן, קצינת חיל נשים ראשית לשעבר, מעולם לא נחשבה  לאחת ששומרת דברים בבטן. עד עכשיו היא התאפקה, אבל היום היא משחררת ומגלה מה יש לה בלב על כל אחד בבית האח הגדול ודנה באפשרות שגם עמרי שלה ישלוף במפתיע טבעת 

"אני רואה ערוץ 26 כל השבוע ואין דברים שהפתיעו אותי", אומרת יהודית בן נתן אימו של עמרי, "חוץ מהיציאה המטומטמת של שי חי ותניה, ל-60 שניות שבהן לא היה להם מה להגיד. עמרי היה בסדר גמור, כששבר את החומה. ככה היה צריך לעשות"

מה באמת קרה לעמרי שהוא הסתער ככה על החומה?
"הוא ילד ערכי וחי את האמת שלו. מה שמנע ממנו לשבור את החומה במיידי, זה לדעתי שהבנות שאיתו. הוא איש שמאמין בחברות, הוא ראה את דודו וברק עובדים יחד איתו, כשהפרזיט לא עושה כלום, וזה גמר אותו. אני לא סובלת את ההתנהגות שלו. אין לו בכלל מקום בתוכניות ריאליטי בארץ".

הרי שי חי סוחב על גבו את כל הרייטינג של האח הגדול
"ממש לא. כבר היו בארץ תוכניות ריאליטי שהצליחו בלי טיפוס כזה".

ומה יקרה בסוף?
"אני מקווה שעמרי, דודו או ברק יקחו מקום ראשון. ברק מתגלה בשבועות האחרונים כאדם מקסים. הם שלישיה  מדהימה. ברביעיה הייתי מכניסה גם את אור שראויה להיות בגמר. יש עוד מקום אחד בחמישיה ואני מקווה שזה לא יהיה שי חי או תניה".

קסניה מבחינתך לא פייבוריטית לגמר?
"היא ילדה מדהימה, אני לא מכירה אותה טוב, אבל אם זו הבחירה של הבן שלי, היא תהיה כלה מדהימה. פעם ניהלתי את כפר הנוער "עיינות" ועמרי יצא עם בת כיתה ממוצא אתיופי. יום אחד היא פנתה אלי ושאלה, 'אם עמרי ירצה להתחתן איתי, מה תגידי?'. אמרתי, 'ברוכה הבאה ותהיי כלתי לאורך ימים'. קסניה יפה, אצילית ומקסימה, אבל היא לא מועמדת לגמר. היא שקטה ועדינה והבן שלי מאוהב בה מעל הראש".

הוא באמת מאוהב?
"בטח. אני מכירה את העיניים שלו כשהוא מאוהב. זו לא פעם ראשונה שהוא מתאהב, אבל עכשיו זה יותר מאשר תמיד. כנראה שהעומס הרגשי והנפשי נותן את אותותיו. האהבה מתעצמת וכך גם הקנאה והשנאה".

בואי נשמע מה את חושבת האנשים האחרים בבית האח
תניה גרבר -  "מסכנה. היא עוד לא מבינה, ואם מה שקורה לה עם שי חי זה אמיתי, אין לה מושג מה מחכה לה".

איציק כרסנטי– "קטסטרופה מהלכת. אין לו אישיות משלו. הוא ראה בחוץ ששי חי כביכול המוביל, אז הוא החליט להצטרף אליו. אני לא משתמשת במילים האלה, אבל הוא לא יכול אפילו להיכנס ללקסיקון שלי - עד כדי כך הוא נוראי, שלא לומר מעבר לזה".

דודו כהן-  "טיפוס מאוד מעניין, רב גוני ולא טיפש. הכנו לארוחת שישי בערב כיסאות ת ויש אצלנו כיסא שמור לקסניה וכסא בשביל דודו".

אור סיונוב- "מאד גזענית  והשד העדתי כל הזמן יוצא לה. היא מאד קיצונית בדעותיה הפמיניסטיות. אני מסכימה עם חלק מהדעות הפמיניסטיות שלה, , אבל לא בחלק העדתי. היא מציירת  תמונה מאד אפורה ליוצאי עדות המזרח".


ברק  אדרי– "דמות מאד רב גונית, לגמרי לא טיפש, אפילו ילד חכם. ברק מאד מטעה בחיצוניות אבל יש לו מה לתת ולהגיד. אותו דבר לגבי דודו, שניהם דמויות מאד מטעות בהתחלה, אבל הם שונים ויש להם מה להגיד. ברק הוא איש עם עוצמות שלא כל הזמן הזמן באות לידי ביטוי".

ארבל קינן – "אני שמחה שהיא יצאה אתמול. היא היתה לגמרי מיותרת. ארבל נכנסה על משבצת האקסית של עמרי, אבל האמת היא שעמרי יצא איתה בסך הכל שני ערבים, וגם הם היו מיותרים. אל תבין לא נכון - אני ממש לא שמחה שהיא נקעה את הרגל."


שי חי – "אין לו מקום בשום תוכנית במדינת ישראל. אני לא צעירה ומעולם לא פגשתי אדם כזה ואני תקווה שלעולם גם לא אפגוש. יש בו רוע, ברוטליות ואלימות, ולצערי יש נוער המתחבר לרוע וברוטליות הזו".      

שי מיקה – "ילדה נחמדה מרמת הגולן. לא רואה בה שום דבר."

רינת פליישר- "לא טיפשה. יש לה פה. היא ירדה היום על שי חי בהנאה רבה".

את כל היום מחוברת לטלוויזיה?
כשאנחנו בבית שתי הטלוויזיות פתוחות. עד לפני שבועיים הלכתי לישון יחד עם עומרי, אבל אחרי כמה לילות שהלכתי לישון בשלוש וחצי, ופעם אחת אפילו בחמש  בבוקר, החלטתי שזה לא בשבילי ובחצות אני מכבה אורות. אני רואה את עומרי עכשיו יותר ממה שראיתי כל חיי".

מה הכי ריגש אותך בבית האח?
"לא היתה לי אף פעם הזדמנות לשמוע אותו אומר, 'אני אוהב אותך'. בחיים לא חשבתי שאשמע  אחד הילדים מוציא מילים כאלה מהפה. אתמול, כשהוא אמר לקסניה בפעם הראשונה מחוץ לחומה שהוא אוהב אותה, זה מאד ריגש אותי".

יש מצב שגם הוא יענוד לקסניה טבעת בבית האח?
"אני לא חושבת. הוא יותר שקול, אבל צריך לקחת בחשבון שכל האמוציות מקבלות עוצמה יותר גדולה מאשר במציאות. זה עניין של כמה חודשים לפי מה שנראה לי. מה שבטוח- התחלתי ללמד את הנכדה שלי בת השנתיים, להגיד קסניה." 
מופעל על ידי Blogger.