Header Ads

אמא של אור סיונוב מ"האח הגדול": רציתי למות כשראיתי אותה בוכה

בעוד כולם עוסקים בשי חי ותניה גרבר, ליאורה שוחחה לראשונה עם אילנה סיונוב, אמא של אור סיונוב, שהתגלתה כאישה מדהימה, אדיבה וכנה, באמת.

אילנה, איך את מרגישה עם כל מה שקורה עם אור?
"אני מעדיפה להימנע מלהתערב".

איך אני יכולה להשיג את אבא של אור?
"אבא של אור בארצות הברית, ואני אפילו חושבת שלאחרונה שמעתי שהוא נסע לקולומביה או בוליביה, אני ממש לא מעודכנת".

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: משפחת עמרי בן נתן סוגרת חשבון עם שי חי שנפלט מהאח הגדול וקוראת למנות את עמרי בסיום האח הגדול לשגריר 

אתם לא בקשר?
"אני לא בקשר כבר הרבה מאוד שנים".

ועם הילדים?
"תשאלי אותם, או־קיי?".

אני יכולה לקבל את הטלפון של יהודה, בנך?
"לא, אני לא רוצה להיות מעורבת. את חמודה ואת נעימה, אבל ממש לא".
מה הרגשת שאור בכתה?
"את אמא?".

כן.
"מה את מרגישה כשהילדה שלך בוכה?".

שבא לי למות.
"כנ"ל, או־קיי?".

או־קיי.
"לילה מוצלח".


פוסטים חמים בבלוג:

ג
מופעל על ידי Blogger.