Header Ads

עומרי בן נתן מפרגן לשי חי

עומרי בן נתן מפרגן לשי חי

ארבעה ימים לאחר הגמר הגדול, התקבצו דיירי הבית הכי מפורסם במדינה למסיבת סיכום שכללה טינופים, צחוקים וגם, כמה מפתיע, פרגונים של הדיירים האחד לשנייה. אז מי הדייר שנחר? מי הדייר עם הלב הכי טוב בבית? ומי היה הכי רשע? וואלה! סלבס פיס אנד לאב

עומרי בן נתן מפרגן לשי חי!!חובה לצפייה בסרטון!!"חובה שתף את סרטון זה!!!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ יום שני 11 אפריל 2016
113 ימים הם לא מעט זמן בשביל להכיר אחד את השנייה - זה הזמן שהיה לדיירי האח הגדול (או יותר נכון לפיינליסטים) בשביל להבין דבר אחד או שניים על החברים שלהם לבית - אלו שישנו איתם, אכלו איתם, עישנו איתם וכן, חלקם גם חוו איתם חוויות יותר אינטימיות.
רגע לפני שהם מתפזרים והופכים להיות עוד שם בפנתאון 15 דקות התהילה של פליטי הריאליטי, בו מונחים שמות שגם אם ממש תתאמצו לא תצליחו לקשר לפנים - וואלה! סלבס יצאה לבדוק איתם כמה דברים חשובים.
אז מי הדייר עם הלב הכי טוב בבית? תלוי את מי שואלים, ככה שברק אדרי חושב שדודו כהן, שבכלל חושב שעומרי בן נתן, שבכלל מאמין שקסניה טרנטול. אה כן, וארבל קינן חושבת ששי חי הוא הבחור עם הלב הכי גדול.
ומי התלבש הכי טוב בבית? אז זהו, שפה יש הפתעה מאוד גדולה שאולי מבשרת טובות, כי עומרי החליט להפתיע ולפרגן לנמסיס שלו, שי חי, שאמר "אם נלך על הקו האלגנטי, יאמר לזכותו - שי". תודו שהזלתם דמעה.

וואלה! סלבס נבחרה כדיירת הכי סוטה קולינרית - בסך הכל היא אוהבת לערבב את השווארמה שלה בחמאת בוטנים

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.