Header Ads

שי מיקה יפרח הולכת להנחות לכם את ערב עצמאות באשדוד

שי מיקה יפרח הולכת להנחות לכם את ערב עצמאות באשדוד

זה מטוס? זה ציפור? לא חברים, לא. זו שי מיקה שמתקדמת במהירות האור לעבר הדקה ה-16 שלה בביצה המקומית ואם לשפוט לפי הצעדים האחרונים - היא גם תגיע לשם, אז אנחנו לא יודעים איפה אתם ביום העצמאות אבל אנחנו באשדוד

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 01/05/16 16:38 
למרות שזה מרגיש כמו נצח, האמת היא שפחות מחודש עבר מאז שהוכתרה שי מיקה כזוכה של "האח הגדול", ואחרי שכבשה קמפיין של חברת איפור היא מוכיחה בשנית שאין לה כוונה להיעלם מהשואו ביז בקרוב.

את יום העצמאות הקרוב תבלה שי באשדוד לצידו של ירון אילן , יחד הם נבחרו,ממש כמו רוסלנה, להנחות את אחד מאירועי יום העצמאות המרכזיים בארץ שיחגוג גם את עליית הליגה של "מ.ס. אשדוד".
האירוע יערך באמפי פארק אשדוד וצפויים לקחת בו חלק רבים מתושבי העיר, שיחגגו גם את עצמאות המדינה וגם את עליית הליגה של הקבוצה העירונית, חגיגה כפולה וגדולה כשמדובר באירוע ההנחייה הראשון של שי מיקה.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: וואו: קסניה שוברת אותנו בצילומים לוהטים 
בבלוג: דיירי האח הגדול חוזרים לבית

לפי אנשים בסביבתה של שי, עבור ההנחייה הזו היא צפויה לקבל סכום לא מבוטל של כ-5,000 דולר ועל אף שמדובר בצעד גדול בפני עצמו, היא אפילו מועמדת להנחות אירוע נוסף.
כבר היום דיירת "האח הגדול" לשעבר מצטלמת לאירוע של המכללה הבינתחומית בהרצליה, שיערך בחודש הבא בחוות רונית, וכמו שזה נראה, גם אותו היא צפויה להנחות. בקצב הזה אנחנו חייבים לשאול: קורין גדעון, מודאגת?

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.