Header Ads

אור סיונוב לכותבות הרכילות: "לא מפחדת מכן"

אור סיונוב, אחת המתמודדות הבולטות בעונה החולפת של "האח הגדול", יוצאת נגד כתבות הרכילות של "מאקו" ו-"מעריב" בטענה שאלה מתנכלות לה באופן קבוע במדורי הרכילות: "בחרתן להצמיד לכתבות שלכן תמונות בהן אני מוצגת באופן בלתי מחמיא. ברגע של פזילה, בהבעה קשה, הבעה מופתעת, ידיים באוויר ועוד ועוד."
אור סיונוב החליטה לשים סוף להתנכלויות החוזרות ונשנות שהיא חווה לטענתה בשבעת החודשים האחרונים משתי עיתונאיות ספציפיות של "מעריב" (מיקי לוין) ו-"מאקו" (יפעת הללי אברהם), שלא טרחו לחסוך את דעתן האישית בתכנים שפרסמו לגביה.

"ההתייחסויות שלכן בענייני היו שליליות ועוד יותר הופתעתי למצוא כי באופן קבוע בחרתן להצמיד לכתבות שלכן תמונות בהן אני מוצגת באופן בלתי מחמיא. ברגע של פזילה, בהבעה קשה, הבעה מופתעת, ידיים באוויר ועוד ועוד."
בפוסט המאוד-לא-מתחנף הזה, בחרה אור לפנות אל הכתבות כאישה לאישה: "אתן יודעות בדיוק כמוני, מהיום בו יצאה מכן פיסת הנשיות הראשונה, עד כמה ישתמשו בגוף שלנו, במראה שלנו, ככלי לניגוח. עד כמה אנחנו נשפטות לפי כל מיני פרמטרים חיצוניים שממשטרים לנו את החוויה הקיומית", ואף הוסיפה: "בלי להכיר אתכן אפילו קצת אני הרי יודעת שכל גבר שני שאי פעם התחיל איתכן ברחוב וסרבתן לו צעק בתגובה ׳יאללה, מי יגע בך יא מכוערת?!׳. וכל פעם שהעליתן תמונה דאגתן לבחור את זו שמבליטה את הדברים שאתן הכי אוהבות בעצמכן, חוששות שמא יראו לכן את מה שאתן מנסות להסתיר. סופרות קלוריה על קלוריה כדי לעמוד בתו התקן של מודל היופי המערבי שכפו עלינו, מכניסות בטן פנימה אל מול המצלמה, פילאטיס או ספינינג? מה אתן מעדיפות?".
אין ספק שאור הבהירה אחת ולתמיד את עמדתה הנחרצת, בדיוק כמו אותה אור סיונוב שהכרנו כמתמודדת האמיצה והבלתי מתפשרת ב"אח הגדול", ובזאת היא חותמת את מילתה בפוסט שהעלתה לדף הפייסבוק שלה:"אני לא מתרגשת. או מפחדת. מאף אחד. אף פעם".
מופעל על ידי Blogger.