Header Ads

הלם: טהוניה רובל תשתתף בעונת האולסטאר של האח הגדול?

אחרי הריב המלוכלך עם רוני מיילי ואחרי הסכסוך המתוקשר עם עדי שילון ב"יחידה", מפיקי "האח הגדול" מתכוונים ללהק את טהוניה רובל שוב – הפעם לעונת האולסטאר החדשה.
אחרי שידעה לא מעט זמן מסך ריאליטי, טהוניה צפויה להתלהק בשנית לקאסט "האח הגדול", הפעם במתכונת קצת שונה. כפי שפורסם בבלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 ההפקה שקיפלה את אולפני נווה אילן בגמר לפני כשלושה וחצי חודשים, לא נחה לרגע וכבר בוחנת לא מעט כיוונים חדשים שיהפכו את העונה הנוכחית לעונה ההסטורית של "האח הגדול" מבית קשת. אז האם טהוניה רובל היא הכוכבת הראשונה בעונת האולסטאר?
אם סיפרנו לכם לפני כמה ימים שהמלהקים יצאו לצוד דמויות הומו-סקסואליות מעניינות במצעד הגאווה השנתי, אז ממידע חדש שנגיע לבלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 נודע כי בהפקת הריאליטי שמים דגש גם על טהוניה רובל באופן ספציפי. למה, אתם שואלים? ובכן, שאלה די רטורית. אחרי שעברה את הריב הגזעני עם רוני מיילי ובהמשך לסכסוך המתוקשר עם עדי שילון שנפרס על גבי פרקים ארוכים של "היחידה" ממש בימים אלה, רובל, שכבר השתתפה בענקית הריאליטי ואפילו זכתה במקום הראשון (ובמיליון שקלים), עשויה להיות מועמדת לזכייה בפעם השניה. לא שהפרס הוא האישיו, כי הפעם טהוניה קיבלה הצעה לסכום כסף שיהיה קשה לסרב לה.

אז האם טהוניה תסכים להכנס לבית "האח הגדול" ואולי לחוות גזענות בפעם השנייה? כנראה שנצטרך להמתין להחלטתה. עוד נודע לפורטל עומרי חיון שבהפקת "האח הגדול" עשו בשבועות האחרונים פניות רבות לדיירת העונה הראשונה, רנין בולוס. האם גם היא תחזור לעונה השמינית של הריאליטי? נצטרך לחכות ולראות.

האח הגדול - בקרוב!!

A photo posted by האח הגדול הרשמי (@bigbrotherisraelall) on

מופעל על ידי Blogger.