Header Ads

עומרי חיון חשוד שתקף את אמו והרג את כלבו: "מנסים להפיל אותי"





עומרי חיון חשוד שתקף את אמו והרג את כלבו: "מנסים להפיל אותי"

הבלוגר נעצר לאחר שעל פי החשד התפרע בביתו. הוא מכחיש את המיוחס לו וטוען כי אמו גנבה ממנו מאות אלפי שקלים ושיתפה פעולה עם גורמי פשיעה. "מדובר בסכסוכים שנוצרו במסגרת עבודתי", הסביר

בלוגר הרכילות המוכר שנעצר בחשד שתקף את אמו והמית את כלבו הוא עומרי חיון, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. הבוקר הוא הובא פעם שנייה לבית משפט השלום תל אביב לאחר שבסוף השבוע לא עמד בתנאי השחרור. השופט ירון גת נתן לו ארכה לגיוס כספי ערבות.

לטענת חיון, אמו וגורמים נוספים רודפים אותו. "יש כאן שחיתות לא מהעולם הזה, אני כבר לא יכול יותר. אימא שלי שיתפה פעולה עם עולם הפשע ולקחה לי כסף. יש פה סיפור חולה. ניסו להרוג אותי בחודש האחרון. לפני שנה תקפה אותי שוטרת". עורכת דינו אמרה בדיון כי "מדובר בכתב בידור מפורסם עם יותר משני מיליון עוקבים. כל מה שמיוחס לו לא מקים עילת מעצר".
חיון נעצר בסוף השבוע לאחר שעל פי החשד התפרע בביתו, תקף את אמו ואף הרג את כלבו, שטרם נמצא. במהלך מעצרו ביקשו חוקרי משטרת תל אביב לשלוח אותו לאבחון פסיכיאטרי. בדיון בפני השופטת רונית פוזננסקי כץ ביום שישי ייצג חיון את עצמו וטען לחפותו. "אני לא מטופל פסיכולוגי או פסיכיאטרי. יש לי אתר מצליח וכחלק מעבודתי נוצרו סכסוכים כאלה ואחרים, והאירוע הנוכחי קשור לזה. יש כאן שחיתות וניסיון להפיל אותי".
לדבריו, הוא הקורבן. "אמי התעללה בי, נתנה לי מכות ושלחה אותי לפנימייה. אין לי קשר איתה ועם אחיי, למרות שכשהצלחתי עזרתי לה כלכלית. כשהבנתי שהיא ואחי גנבו לי מאות אלפי שקלים מהחשבון, ניתקתי את הקשר ומאותו הרגע לפני שלושה חודשים היא לא מפסיקה להטריד אותי". בנוגע לטענה כי הרג את כלבו אמר חיון: "מעולם לא פגעתי בכלב שלי. איבדתי אותו בים. מישהו לקח אותו מהים. אני יוצא איתו כבר שנים לים ומשחרר אותו. בפעם הזו מישהו לקח אותו והעלה לפייסבוק תמונה שלו הרוג".



מופעל על ידי Blogger.