Header Ads

כל הפרטים על עונת האולסטאר של "האח הגדול"

ליהיא גרינר, טהוניה רובל ורנין בולוס לצד מתמודדים אנונימיים ואפילו אסי עזר חוזר – בלוג האח הגדול עדכונים חיםם 7/24 עושה סדר בעונת האולסטאר של "האח הגדול" שתעלה לשידור בתחילת חודש נובמבר ואולי בפעם הזאת לראשונה לא תצרכו להצביע לדייר שלכם
השבוע פרסמנו בבלוג שבהפקת הריאליטי פונים בשבועות האחרונים ללא מעט אנשי דת במטרה ללהק את האדם הנכון. מי שסירבה להצעה המכובדת מהפקת התוכנית לחזור לעונה נוספת היא אור סיונוב משתתפת העונה השביעית שהצליחה לערר את בית "האח הגדול" שיצאה נגד שי חי במהלך העונה. סיונוב סירבה להצעה מהפקת התוכנית בעיקר בגלל תחושת המיצוי בעולם הריאליטי הישראלי. עוד נודע לבלוג שהמנחה לשעבר אסי עזר קיבל הצעה מ'קשת' להשתתף בפרק הפתיחה של העונה האחרונה ואולי יקח גם חלק בעונה ביחד עם ארז טל וקורין גדעון.
העונה המדוברת תתחלק לכוכבי עבר של הריאליטי ותחשב עונת אולסטאר לבין מתמודדים חדשים ואנונימיים. מדובר בעונה האחרונה של "האח הגדול" ב"קשת". עורך "הישרדות" רועי סטריקובסקי צפוי להפוך ל"האח הגדול" בגרסה המחודשת של הריאליטי וכבר מחפשים לוקיישן חדש לווילה – בראשון לציון או פתח-תקווה. בסיום העונה השמינית הפורמט אמור לעבור ל'רשת' אפילו נבחנת אפשרות של שיתוף פעולה או מיזוג בין שתי זכייניות הענק. זו הסיבה שב"קשת" לא מתכוונים לפספס אף רגע של זמן מסך וכבר עכשיו מתכננים לעלות עונה שמינית ואחרונה של "האח הגדול" עוד לפני תום שנת 2016, כאמור – לפני המעבר המדובר ל"רשת". בסוף העונה השמינית המעבר של התוכנית יביא לעזיבתם של מנחי התוכנית ארז טל וקורין גדעון שעובדים ב"קשת" וגם לעזיבתו של עורך התוכנית מאז 2008 – יורם זק.
עונת האולסטאר תעלה לשידור בנובמבר בדיוק בעוד כחודשיים, טהוניה רובל הסכימה לקחת חלק בעונה המדוברת. הפקת "האח הגדול" פנתה בהצעות כספיות דומות למתמודדי העבר כמו ליהיא גרינר, עינב בובליל ורנין בולס. לפורטל עומרי חיון נודע שאחת מהן בטוח תכנס לעונה האחרונה. עוד נודע לבלוג שנשקלת האפשרות לבטל את הצבעות ה-SMS וההדחות בכל העונה יעשו הדיירים עצמם. אם זאת גורמים ב"קשת" חוששים מחוסר עניין של שיתוף הפעולה עם צופי התוכנית.
מופעל על ידי Blogger.