Header Ads

כליאה, ניצול וכדורים פסיכיאטריים בבית האח הגדול: התביעה הענקית נגד הפקת התכנית

כליאה, ניצול וכדורים פסיכיאטריים בבית האח הגדול: התביעה הענקית נגד הפקת התכנית

          

האח הגדול שוב בכותרות ובדוכן העדים >>>

בשלב ההוחות בתביעתה של ע עדנה קנטי, דיירת האח הגדול בעונה השנייה, בין היתר על כליאת שווא ולשון רע,היא קראה היום עצמו לדוכן העדים.
dd
כבר שלוש וחצי שנים שעדנה קנטי, דיירת האח הגדול בעבר, מנהלת נגד ההפקה  תביעה שהגישה בדרישה לפיצויי ענק של  2 מיליון שקלים. היא מאשימה את האח , כלומר את הזכיינית שידורי קשת וחברת קופרמן הפקות  בפגיעה בפרטיותה הרפואית, כליאת שווא והוצאת לשון הרע.  הבוקר נקראו להעיד סמנכ"ל קשת שעזב בינתיים, רן תלם,  וגם עורך התכנית יורם זק, האח הגדול בעצמו. קנטי לוהקה על תקן השמאלנית של העונה, כשביקשה לצאת טענה שההפקה לא אפשרה לה, עד שניסתה לטפס על החומות כדי לברוח ובסוף נאלצה לביים התפתחות גידול קטלני בראשה. היא טוענת שערכו אותה בצורה מגמתית, שהוציאה את מעשיה ודבריה מהקשרם, ופגעו בשמה הטוב.


קנטי מייצגת את עצמה בתביעה והיא גם זו שמנהלת את החקירה. היום היא הפנתה לזק שאלות האם ידע על מצבה הנפשי והרפואי הרעוע כשהשתתפה בתוכנית, והאם ידע שביקשה לצאת מהבית, ושלא נתנו לה. על דוכן העדים זק ענה: "כשדייר רצה לצאת, זה תמיד הובא לידיעתי כי צריך לחשוב על פתרון, להגיד את הדבר הנכון, לראות איך מטפלים במצוקה הרגעית. אין סיכוי שעדנה ביקשה לצאת ולא ידעתי מזה, כשדייר רוצה לצאת הוא יוצא." זק הוסיף: "לא שידלנו אנשים לעשות דברים שיזיקו להם, אנחנו לא עושים שום דבר כדי לפגוע באף אחד." דייר אחר בעונה של קנטי, היה סער שיינפיין שפרשת הכדורים הפסיכיאטרים שלו נסגרה מול הזכיינית קשת בהסכם פשרה, ופיצוי כספי גדול בסכום שלא נחשף.  קנטי אומרת היום שזו לא המטרה במקרה שלה: "לא רוצה כסף, רוצה שיגידו סליחה,  נעשה לי עוול".

גג
מופעל על ידי Blogger.