Header Ads

הצל תוקף את "האח הגדול"

הצל תוקף את "האח הגדול"

העונה של "האח הגדול" לא באמת מתחילה עד שיואב אליאסי ("הצל") מוצא פרטים שמעצבנים אותו על הפקת התכנית או על הדיירים. לטענתו, בת הזוג של שם ברדוגו עובדת ב"אנדמול" ולכן התקבל להיות דייר בתכנית. אבל מסתבר שהפרטים לא ממש מדוייקים, כי היא לא עובדת שם כבר שנה

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 19:27 20/12/2016

שם ברדוגו נכנס בראשון האחרון כדייר העונה השמינית של "האח הגדול", וכמו בכל עונה גם העונה החלו השמועות על דיירי הבית הטריים. כי אין כמו חיטוט בעברם וגילויים של כל מיני פריטי מידע מסעירים יותר ופחות על כל אחד מהם, וכך גם על שם בעצמו.


באופן לא מפתיע, מי שמשך את תשומת הלב הוא שם, שנכנס על טיקט השמאלני שלא שירת בצה"ל, וכמובן מי ששם לב אליו הוא חובב הפרובוקציות, יואב ("הצל") אליאסי. "הצל" שיתף לפני שעות אחדות פוסט בעמוד הפייסבוק שלו עם תמונה של שם ברדוגו עם צירוף צילום מסך בו הוא מוכיח כי בת זוגו עובדת בחברת "אנדמול", מפיקת "האח הגדול" ועל כן גם קשורה להפקת התכנית.
"תלמדו, כדי להיכנס לאח הגדול אתה צריך לצעוק בקול צווחני את הדעה ההזויה שלך, עדיף אנטי ציונית או בת זוג שעובדת באנדמול (חברת ההפקה של האח הגדול) או עדיף שניהם! ועל זה נאמר קומבינה!!!!", כתב הצל בפוסט.

למרות המחקר המעמיק של הצל, בסביבתה של לי גאון, בת הזוג של שם, מוסרים כי היא אינה עובדת בחברת ההפקה כבר מעל לשנה, זמן רב לפני שהחל ליהוק לעונה חדשה.
מהפקת התוכנית נמסר:
"חברתו של שם אינה עובדת ב"אנדמול" מעל שנה, עוד בטרם החל הליהוק לעונה השמינית. יובהר כי תפקידה לא נגע לאח הגדול והיא לא נחשפה לענייני ההפקה".



מופעל על ידי Blogger.