Header Ads

יהיה פה קאמבק? דן רושנסקי נכנס לקשר שבועות ספורים לפני שנכנס ל"האח הגדול"

יהיה פה קאמבק? דן רושנסקי נכנס לקשר שבועות ספורים לפני שנכנס ל"האח הגדול"

בנות ישראל, אתן יכולות להסיר דאגה מלבכן: דן רושנסקי אכן רווק בימים אלה, אמנם הוא נמצא בתוך בית "האח הגדול" בלי יכולת לתקשר עם העולם החיצון, אבל מסתבר שיש טוויסט בעלילה: שבועות ספורים לפני שנכנס לבית הכי מפורסם במדינה, רושנסקי הכיר בחורה שהצליחה לכבוש את לבו

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 15:27 2/12/2016

מסתבר שרגע לפני שנכנס לבית "האח הגדול" והפך להיות אחד הדיירים השווים של העונה, מורה הדרך, דן רושנסקי (29), הכיר מישהי ובילה איתה את השבועות לפני שנכנס לבית.
כידוע, לא מעט דיירים עשו זאת בעבר, וגם דן נכנס לתוך הבית הנצפה במדינה כשהוא לא מחוייב לאף אחת, אבל במקרים בהם המתמודד נכנס לקשר כלשהו ימים ספורים לפני שהעונה מתחילה, זה נגמר בקאמבק (ע"ע עומר קינן ותמיר ויצמן).
דן הכיר דרך הפייסבוק בחורה צעירה מקיסריה בשם מוריה לומברוס, השניים החלו להיות בקשר ומהר מאוד התברר לשניהם שיש ביניהם כימיה ושהם רוצים לבלות ביחד כל רגע נתון. 
בסביבתה של מוריה מספרים כי השניים הכירו לפני כארבעה חודשים ומאז הם יחד. מוריה ידעה שדן נכנס לבית "האח הגדול" וליוותה אותו עד הרגע שיצא להרפתקה הזו. הם לא הבטיחו זה לזו כלום, אבל הקשר ביניהם היה חזק וצמוד והתחושה אצל הסובבים היא שמוריה תחכה לו בחוץ.

קורביו של רושנסקי מספרים כי אכן הייתה מוריה בחייו אך לא מדובר במשהו רציני. השניים בילו כשלושה שבועות ביחד וניתקו את הקשר ימים ספורים לפני שהגיע זמנו של דן להיכנס לתוכנית המדוברת. 
מטעמו של רושנסקי נמסר:
"דן רווק כפי שהציג את עצמו בתעודת הזהות שלו. הקשר עם מוריה היה קצר מאוד (שבועיים וחצי) והוא לא היה קשר רציני. דן רווק ופנוי וכך גם נכנס לבית 'האח הגדול'".
מופעל על ידי Blogger.