Header Ads

הקשר בין מעיין אשכנזי לאליאב אוזן נחשף

הקשר בין מעיין אשכנזי לאליאב אוזן נחשף

אמנם התמונה הזו לקוחה ממש מהשבועות האחרונים, בהם אשכנזי הגיעה להתקעקע אצל אליאב אבל הקשר בין השניים מסתכם בקצת יותר מיחסי מקעקע-מקועקעת כשדיירת "האח הגדול" בהווה ודייר "האח הגדול" בעבר ניהלו מערכת יחסים הרבה לפני עומר אדם ודנית גרינברג

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 11:59 26/12/2016


נכון לחודש זה, דצמבר 2016, מיצינו לחלוטין את מערכת היחסים בין עומר אדם לבין דיירת "האח הגדול", מעיין אשכנזי, ואנחנו מוכנים לגמרי לעבור לשלב הבא ביחסים מול מעיין - חיטוט ברשימת האקסים שלה.


ובכן, התפילות נענו ומסתבר שהרבה לפני הזוגיות המתוקשרת עם אדם, אשכנזי יצאה אז עם בחור אנונימי בדיוק כמוה - אליאב אוזן, אחד מהדיירים הכי בולטים של "האח הגדול" ומי שהיום הוא ההאסבנד של דנית גרינברג.
בימים ההם, לפני שאליאב שמע בכלל את השמות "נופר" או "חן טל", השניים יצאו במשך תקופה ונראה שהיחסים הסתיימו ברוח טובה כי רק בשבועות האחרונים היא הגיעה אל הסטודיו של האקס כדי להתקעקע.
עד היום אשכנזי הספיקה לספר רק על הזוגיות עם עומר אדם, כשהיא אפילו מספיקה לייצר מיני-שערוריה עם הטענה כי כתב את שירו "פוליטיקה וסקס" עליה אבל אנחנו כאן כדי להתריע - יכול להיות שגם שיחות נוסטלגיות על אליאב נמצאות בקנה וכולנו יודעים שרק טוב יכול לצאת מזה אז בבקשה.



מופעל על ידי Blogger.