Header Ads

טרנסג'נדרית או גיי? "האח הגדול" מחפש אתכם

טרנסג'נדרית או גיי? "האח הגדול" מחפש אתכם

רגע לפני שהעונה האחרונה של "האח הגדול" של הזכיינית קשת עולה, מחפשים קברניטי הבית אחר שתי דמויות מאוד ספציפיות - מלאות בגאווה. בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7! דו שלא יחשדו

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 15:12 07/12/2016 

נראה שהליהוק של בל אגם ל"גולסטאר" (עליו קראתם כאן לראשונה, כמובן), עורר חשק גם בקרב קברניטי הפקת הריאליטי "האח הגדול". אחרת, איך תסבירו את העובדה שבימים אלו הם מחפשים אחר טרנסג'נדרית שתיכנס לעונה שתעלה בקרוב.
גורמים בהפקת הריאליטי עם הבית הסגור, לרלרו באוזניה של וואלה! סלבס כי בימים האחרונים מחפשים עבור התכנית אחר אישה שעברה ניתוח לשינוי מין ועברה תהליך כשנולדה כגבר אך כיום היא אישה. עוד נודע, כי בהפקה פנו כבר לטאלין אבו חנא, מי שזכתה השנה בתחרות "מיס טרנס" הישראלית לשנת 2016, אך זו סירבה להיכנס לבית.
במקביל, בהפקת הריאליטי מחפשים גם אחר דמות של גבר גיי, זאת לאחר שבחור שענה על הטייפקאסט ולוהק - נשר במהלך המיונים, כך שכעת בהפקה מחפשים אחר בחור גאה שייכנס לבית לעונה האחרונה שתשודר בזכיינית 'קשת'.
אם שכחתם - במידה שתכנס טרנסג'נדרית לבית, היא לא תהיה הראשונה שלוהקה. כבר בעונה השנייה של התכנית, נכנסה לבית המצולם ביותר במדינה הטרנסג'נדרית סתיו ועקנין, אך היא שרדה שם רק 38 ימים לפני שהודחה. גם בעונה האחרונה והפופולרית של הריאליטי, בילה בבית מייקי אלרוי, טרנסג'נדר שנולד כאישה - אך לא הגיע לגמר.
מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "זהות דיירי העונה השמינית של האח הגדול תיחשף ביום ראשון ה18.12"

מופעל על ידי Blogger.