Header Ads

לידיעת רשת: חוץ מעורך - מומלץ לחשוב על מגיש ל"האח הגדול"

לידיעת רשת: חוץ מעורך - מומלץ לחשוב על מגיש ל"האח הגדול"

בעוד על מסך קשת רצים פרומואים המהדהדים את העונה האחרונה של "האח הגדול", ברשת כבר יכולים לדעת בוודאות כי ארז טל לא ימשיך איתם לעונה הבאה. ואולם, האם נוכחותו בפרמיירה של הסדרה החדשה של צביקה הדר מסמלת מעבר אפשרי של הטאלנט לרשת?

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 15:00 05/12/2016

בעוד שהפרומואים לעונה החדשה והאחרונה של "האח הגדול" בקשת רצים על המסך לקראת העלייה לאוויר ב-18 בדצמבר, בזכיינית המתחרה רשת יצטרכו למצוא מלבד עורך חדש – גם מנחה חדש: ארז טל, המנחה של המגה-ריאליטי, אמר לבלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 כי "זאת תהיה העונה האחרונה שלי ב'האח הגדול' בכל מקרה". לטענתו, "גם אם הפורמט היה ממשיך לרוץ בקשת לעוד 20 שנה – אני לא אנחה יותר עוד עונות של 'האח הגדול' כי מיציתי את התוכנית אחרי 8 עונות".

טל, טאלנט בכיר בקשת, נכח אמש (ראשון) בהקרנת הבכורה לסדרה החדשה של צביקה הדר "לצבי יש בעיה". ואולם, לאחר שהדר עבר במרץ האחרון במהלך מתוקשר מקשת לרשת, טל טען כי הגעתו לאירוע של המתחרה לא מסמלת כלום מלבד "תמיכה בצביקה". יש לציין כי מלבד חברותו עם הדר, טל קשור גם לתסריטאי הסדרה החדשה אורי גרוס ולמנהלת הדרמה של רשת תמר מרום – כאשר השלושה יצרו ביחד בעבר את "רק בישראל", שרק בסוף השבוע האחרון פורסם כי הכלב שוקי מהתוכנית הלך לעולמו.

בשבוע שעבר פורסם כי טל מסיים את תפקידו כפרזנטור הפועלים. טל אמר: "אני מודה לבנק הפועלים על שש שנים של שיתוף פעולה מצוין. אחרי שש שנים זה יהיה שינוי מבורך להפסיק לקבל בווטסאפ תמונות משרוול העלייה למטוס מכל מי שאני מכיר". לפי הערכות, טל הרוויח כמיליון שקל בשנה על תפקידו.

זק: "נותרה לי הזדמנות אחרונה לומר שלום"
העורך המיתולוגי של "האח הגדול", יורם זק, כבר הצהיר בפרומו שמקדם את עליית העונה האחרונה בקשת – שתעלה לאוויר ב-18 בדצמבר – כי זאת תהיה עונתו האחרונה והוא לא צפוי לעבור לערוך את הפורמט עבור המתחרה. זק אומר בפרומו "נותרה לי הזדמנות אחרונה לומר שלום...אני לא מתכוון לעזוב את הבית בלי לעשות קצת רעש לשכנים".

לפני כשנה אף פורסם כי רועי סטריקובסקי, עורך "הישרדות", מונה על ידי רשת כדי להתאים את "האח הגדול" למעבר לבית החדש ואחראי על פירמוט התוכנית עבור הזכיינית.
שתי הזכייניות מתכוננות במרץ לפיצול המתוכנן של ערוץ 2 שאמור להתבצע בעוד כשנה, כאשר באוקטובר האחרון הגישו רשת וקשת בקשה רשמית לרשות השנייה לקבלת רישיון לשדר 7 ימים בשבוע.
למרות שבתעשייה דובר רבות על מהלך של איחוד מתבקש בין הזכייניות, נכון לעכשיו זה ירד מהפרק. זאת לאחר שלפי גורם בתעשייה, קשת ורשת "לא הצליחו להגיע לעמק השווה על עניין השליטה". בנוסף, למרות שרחשים על איחוד אפשרי בין רשת לערוץ 10 ואולי אף בין קשת לערוץ 10 הושמעו לאחרונה, לעת עתה נראה שכולם מתכוננים ליום שבו יהיו 3 ערוצים מסחריים.



מופעל על ידי Blogger.