Header Ads

האח הגדול מאיים לתבוע את פורטל עומרי חיון

האח הגדול מאיים לתבוע את פורטל עומרי חיון

שידורי קשת לא ראו בעין יפה כתבת רכילות בוטה מאוד בנוגע לדיירת "האח הגדול" תאלין אבו חנא ודרשו מעומרי חיון להסיר את הידיעה ולהתנצל, אחרת יפנו לערכאה משפטית

האח הגדול נגד עומרי חיון: כתבה בוטה במיוחד בפורטל הרכילות של עומרי חיון גררה זעם רב בהפקת "האח הגדול" ובשידורי קשת. לחיון נשלח מכתב התראה לפני תביעה משפטית. הכתבה כללה "טענה שקרית" (לשון מכתב ההתראה) על דיירת "האח הגדול" תאלין אבו חנא, לצד תמונות פורנוגרפיות. עוד נכתב בנוגע לכתבה של חיון כי "לא ניתן להפריז בחומרתה, בנלוזותה ובהשפעות ההרסניות שעלולות להיות לה על חייה של תאלין". 
הכתבה פורסמה היום (ג') וכללה טענות רכילותיות על עברה של הדיירת אבו חנא, שנמצאת כעת בבית "האח הגדול". על פי פורמט התכנית, הדיירים מנותקים לחלוטין מהעולם ומכלי התקשורת. לפיכך, הדיירת אבו חנא לא מודעת לסערה סביבה ועל כן גם אינה יכולה להגיב לנושא. 

בשל חומרת הנושא ראו לנכון בהפקת התכנית להגן על שמה הטוב של הדיירת ולדרוש מבעל פורטל הרכילות להסיר מיד את הידיעה הבוטה וכן לפרסם התנצלות פומבית באתר. אם לא יעשה כן תוך ארבע שעות, כך נכתב במכתב ההתראה מטעם זכיינית ערוץ 2, תפעל קשת להגשת תביעה כנגד חיון בערכאה המתאימה. 

"פרסום הידיעה במסגרתו של אתרך, שהינו אתר מסחרי לכל דבר ועניין, נועד במטרה להתעשר שלא כדין על גבה של תאלין... בנוסף, התנהלותך מהווה הפרה ברורה של זכותה של תאלין לשם טוב, כחלק מהזכות הבסיסית לכבוד", נכתב במכתב ההתראה. 

עומרי חיון, בעל אתר הרכילות שחזר לפעילות לפני כשבוע לאחר תקופה ארוכה בה שבת מפעילות, הפיץ את מכתב ההתראה בעצמו לכלי התקשורת וכתב "באותה הזדמנות הם יקבלו תביעה נגדית". 

משידורי קשת לא התקבלה תגובה עד פרסום הידיעה. 




מופעל על ידי Blogger.