Header Ads

כנגד ארבעה בנים: בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 בוחר ומנמק לכבוד החג!

כנגד ארבעה בנים: בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 בוחר ומנמק לכבוד החג! 🔨

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 17:23 10/04/2017

בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 החליט לא לפסוח על חג הפסח ומביא לכם ניתוח חגיגי של ארבעת הבנים שלו בערב החג
חכם
זה לא בגלל שאנחנו מאוד מחבבים את אביחי אוחנה, זה בגלל הדרך שהוא עשה, האסטרטגיה שהוא בחר באופן גלוי בתוך הבית, להיות שקוף כלפי חוץ, להודות בזה שהוא האסטרטג הכי גדול ומצד שני לחשוף רגישות הולכת ומתגברת, להודות שהוא לא רואה אף אחד ממטר אפילו אם זה נשמע מתנשא, אפילו אם זה התבטא באי סינון מגנון הפליטה שלו לעיני המצלמות.

היכולת לנתח מצבים ולקרוא את המפה בצורה שהתפרשה לרוב הצופים כמישהו מבין עניין עם עומק וחוכמה פנימית. כל זה מה שהופך את אביחי לדמות גאונית במיוחד ועובדה שזה עבד לה ועובד לו גם לאחר שהכל נגמר.

רשע
"מה העבודה הזאת לכם" נשמע כמו משפט שהיה יכול לצאת מפי שם בקלל.

הוא נכנס כדי לא לעשות לדיירים מסוימים חיים קלים והתגלה כטיפוס סופר רגיש שסבל הרבה מההתנהלות הכללית של הדיירים בבית, דבר שגרם לו להוציא צדדים מעט מרושעים, אם זה לאחל סרטן לדיירים שלא האכילו אותו בכמות\בזמן הנכון, לזרוק בעצבים אוכל לפח זבל ולטנף בצורה סופר קיצונית על העוברים ושבים – הנה קטע שיזכיר לכם את ימי התהילה של שם בבית האח הגדול:

תם
אם הייתה דמות אחת בבית האח הגדול עונה 8 שאפשר להגיד עליה שהיא תמימה, זה יכול להיות רק חמימו.
אולי זאת הייתה אסטרטגיה ואולי זה הוא באמת, אבל חמימו לא הסכים להתלכלך ברכילות בתוך הבית, לא הסכים להעביר מידע מאחד לשני, חשב שבדרך "הישר" עם נוסחת הצחוקים של כמה דיירים מהעונות קודמות הוא ייקח את העונה בקלות, שזו עוד נקודה לזכות התואר שלו, תם, זה פשוט לא עובד ככה בעולם הריאליטי ובמיוחד בבית האח הגדול לשנת 2017, אם אתה לא מתערבב ונפתח או מעורב בדינמיקה בבית בסוף תשאר לבד מול סצנות בודדות מרגשות כמו הביקור של משי ואמא של חיים, רגעים קורעים בחדר האח הגדול – אבל כנראה שזה תמים מאוד לחשוב שזה מספיק.

הסצינה הבלתי נשכחת מהביקור של זיגי:


שאינו יודע לשאול
"יש ציץ?" , "הכול עומד?" "מה עם האבנר… הלך?" – אין ספק שלחזי היו המון שאלות שלא ידע כל כך איך לשאול אותם בפריים טיים.
אפשר להגיד שחזי היה קצת שאנן בכניסה הראשונה שלו לבית, חשב שיכול לקנות את כולם עם הכריזמה הטבעית והיכולות במטבח – השאיר קצוות פתוחות עם עדן וככה גם איבד אותה עוד לפני שיצאה אל העולם האמיתי.

בכניסה השנייה שלו נכנס חזי אחר, חדור מטרה ולא מרוסן כלל – אך השאלה הנשאלת היא.. אם כבר בחרת לחזור ולעשות שינוי משמעותי בהתנהלות, למה לבחור קרב אבוד ולהלחם בתחנות רוח?
מופעל על ידי Blogger.