Header Ads

מה קרה שם? ברגע האחרון ג'ודי עמר מהאח הגדול מבריזה מיום צילומים?

מה קרה שם? ברגע האחרון ג'ודי עמר מהאח הגדול מבריזה מיום צילומים?

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 22:26 4/04/2017

הנה אייטם שסביר להניח שלא נכתוב בעתיד הממש קרוב, כי בכל זאת, 15 הדקות של ג'ודי עמר מהעונה האחרונה של "האח הגדול" כבר התחילו לרוץ - ואחרי הסיפור הזה נדמה שהיא לא ממש בקטע של לנצל אותם כמו שצריך.
לאחרונה קיבלה ג'ודי הצעה להצטלם להפקת איפור של בית הספר לאיפור בבעלותה של רווית אסף, שהייתה אמורה להיות נוכחת בהפקה בעצמה. עמר זרמה עם ההצעה וסגרה את השתתפותה תמורת סכום של כמה אלפי שקלים שנקבע מראש בין הצדדים. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל הדברים הלכו והסתבכו.

הסכמתה של ג'ודי הובילה לכך שבית הספר לאיפור פרסם את העובדה שיוצאת "האח הגדול" תשתתף ביום הצילום הזה, אך יום אחד בלבד לפני הצילומים המדוברים נקלעו הצדדים למחלוקות סביב עניינים טכניים וכלכליים - מה שהוביל את ג'ודי לא להגיע וגם לא להודיע.

אמנם עמר נמצאת בתעשיית הבידור שנייה וחצי, אבל היא כבר הצליחה לסגל לעצמה מניירות של דיווה אמיתית, שלא מתפשרת או מוותרת על תנאים מסויימים שהיא רוצה. שיהיה בהצלחה ג'וד, ואולי נתראה גם בדקה ה-16.


מטעמה של עמר נמסר בתגובה:

"ראשית יש לציין כי ג'ודי לא סגרה איתם כלום ואף לא נחתם חוזה. החוזה נשלח ביום הצילומים ולא מראש, וכשעברנו עליו גילינו שהוא כללי מדי ולא ספציפי - מה שגרם לנו להטיל ספק. שנית, היחס של חברת הצילומים היה מזלזל. "תגיעי באוטובוס" או "כמה זמן את פה" היו רק חלק מהדברים שנאמרו לג'ודי בשיחות טלפון. לאחר שהתייעצנו עם עורך דין שהחליט אף הוא שהחוזה לא נראה מספק - הוחלט שלא נשתף פעולה. ישנה הקלטה בה המנכ"ל התנצל על העוול שנגרם לג'ודי באותו היום. בנוסף הוצע להם לבצע את אותו יום צילום בשנית בכדי לברר את הנושא יותר לעומק, לא בפזיזות וביחס מתאים".
יוספה ברק תקשורת, אשת יחסי הציבור של רוית אסף, מסרה בתגובה:

"ג'ודי יפהפיה ובאופן טבעי התאימה להפקת איפור של בית הספר. נשמח לשתף פעולה בעתיד".
מופעל על ידי Blogger.