Header Ads

חיים שועי פותח הכל ומשתף ממה הכי נפגע בבית


חיים שועי פותח הכל ומשתף ממה הכי נפגע בבית
חיים שועי, הדייר שכולם הימרו שיצא אחרון מבית האח הגדול אך הגיע רק למקום השלישי, אינו חש אכזבה. הוא עדיין המום מאהבת הקהל ומספר ממה הוא הכי נפגע
האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 2/04/17 13:45
חיים "חמימו" שועי הוא אחד הדיירים הבולטים שהיו העונה באח הגדול. הדייר בן ה- 26 מבית שאן, שהצליח להצחיק אותנו עד לגמר הגדול - אותו סיים במקום השלישי - הצליח לעשות את כל הדרך הארוכה הזו מבלי להתעמת או להסתכסך עם אף אחד מהדיירים שחלקו איתו אותה קורת גג במשך למעלה משלושה חודשים. עד הרגע האחרון הראו הסקרים השונים שהוא המנצח של העונה. כידוע, זה לא מה שקרה בסוף, ואביחי אוחנה הוא המנצח הגדול של העונה האחרונה שמשודרת בזכיינית קשת.
"לא הייתי מאוכזב, הייתי בהלם. לא הבנתי מה קורה בכלל. פתאום ראיתי הרבה אנשים שהם שלא מהבית וזה היה לי מוזר. פתאום לראות את כל הקהל הזה מריע לי. אני מבסוט שהגעתי למקום השלישי, זה יפה מאוד ואני מרגיש כאילו שזכיתי".
תיארת לעצמך שתגיע לגמר?
"אני לא התעסקתי בניחושים, אני זרמתי ואמרתי 'מה שיהיה יהיה'. הופתעתי שהגעתי לגמר. נכנסתי לבית הזה בלי תוכניות, אמרתי 'נעשה טיול, ואפילו טיול ארוך, מה רע?'. מה יש לי בחיים? מה אני מנכ"ל רפא"ל? אני לא ראיתי את האח הגדול לפני, לא הכרתי, לא ידעתי מה אוהבים נמה לא , הגעתי אני, נקי לגמרי, הייתי אותנטי. ונהניתי מכל רגע. לא היה אכפת לי מכלום, נשבע לך ביקר לי שהלכתי אך ורק בשביל החוויה, לא תכננתי להגיע לגמר. לא תכננתי כלום, נכנסתי חמימו הפשוט וככה גם יצאתי."
מי לדעתך היה ראוי לזכייה?
"אני מבסוט שאביחי זכה. רציתי שזה יהיה אביחי או מעיין, אחד משניהם."
מי היו החברים הכי קרובים שלך בבית?
"שרון, אינדל, דן ואביחי. כן למה לא".
מי הדייר שהכי לא אהבת בבית?
"מה זאת אומרת 'לא אהבתי'? אין דבר כזה".
הדייר שהכי לא התחברת אליו
"כולם בסדר, אין לי בעיה עם אף אחד, אולי לשם הכי פחות התחברתי. הייתי רואה אותו בסיטואציות יוצא על אנשים שהיו נפגעים ממנו, ולא אהבתי את הסגנון הזה".
סרט על חרגול
למי שתהה איך שועי עשה את זה, העביר חודשים ארוכים בבית אחד עם אותם האנשים, וזאת מבלי לכעוס או לריב עם אף אחד מהם, זהו ההסבר שהוא מספק: "אף פעם בחיים שלי לא רבתי עם אף אחד. אני תמיד אוהב שאוהבים סביבי וצוחקים בגללי. למה לכעוס? למה לקלל? למה לסבול בכוח? אם הגעתי לגמר בלי לריב, זאת הוכחה שאפשר להצליח בחיים גם בלי לקלל ובלי דרמות ולהגיע למקום מאוד מכובד".
יש בך איפוק גדול. אתה לא כל כך מביע רגשות. ממה זה נובע?
"אני לא אוהב לבכות בכלל, כל החיים שלי לא אהבתי לבכות. אני כל הזמן רוצה להיות שמח. ההורים שלי אנשים מאד שמחים ולקחתי את זה מהם".
על מה אתה מצטער, מה היית עושה אחרת?
"אני לא מצטער על כלום, נהניתי מכל רגע וזה בדיוק החמימו שאני. ואני מוכן להיכנס שוב לבית ולעשות את הכל מחדש".
אחד מרגעי השיא של שועי העונה היה לאחר משימת התקציב, במסגרתה נאלצו הדיירים לאכול חרקים. ביום שלמחרת המשימה נכנס שועי להתקף חרדה וטען שהוא מרגיש שהחרגול שאכל מטייל לו בתוך הגוף.
הפאניקה מהחרגול הייתה אמיתית?
"ברור, הכי אמיתי. אכלתי עליו סרט, סצנה של החיים. דיברתי עם האח הגדול והוא הסביר לי שהוא לא יכול לעשות לי כלום כי הוא כבר מת. אכלתי סרט שהוא נוגע לי בעיניים. אני לא רגיל לאכול את הדברים האלה, אולי הוא זז לי בגוף, ואני הכי מדומיין במצבים כאלה."
איזה פידבקים כבר הספקת לקבל מאז שיצאת מהבית?
זכיתי באהבת הקהל וזה כיף. משי (בת זוגו – מ"ל) סיפרה לי שפתחו לי עמודים בפייסבוק , אני לא מבין בזה כלום אז היא מטפלת לי בפייסבוק ובאינסטגרם. אמרו לי שהצחקתי מדינה שלמה , עדיין לא ראיתי שום פרק אבל המשפחה שמחה, כולם שמחים, כל העיר בכלל. כשהגעתי הביתה לבית שאן, חיכו לי מלא אנשים ברחוב, כולם הרימו אותי על הכתפיים, חיבקו אותי, ילדים קטנים ביקשו להצטלם איתי, מה אני ראש הממשלה? מה אני סלב? מאוד התרגשתי, הייתה פה חגיגה גדולה. בשבילי אהבת הקהל , זאת הזכייה שלי".
ואת הלילה הראשון בילית עם משי?
"הייתי עם משי והמשפחה שלי וחברים טובים. הכי התגעגעתי בבית למשי, לא עניין אותי כלום חוץ ממנה".
כן, זה לא פשוט להיות בבית שכולו זוגות
"הבית הפך לסוג של צימרים. כולם בנופש זוגי, וזה גרם לי לחשוב על החברה שלי. אוטומטית הייתי שואל את עצמי איפה משי עכשיו, זה העלה לי המון זכרונות . ניסיתי לא להתעסק בזה וניסיתי לעצור את המחשבות עליה בכדי שזה לא יעשה לי רע. ואז הפתיעו אותי והביאו אותה לבית, אני לא מאמין שהיא הייתה בבית. איזו תחושה של כיף, הייתי בהלם שהיא באה. שמחתי שהדיירים לא גילו לי ולא שברנו את המשימה".
איזה זוג לדעתך נוצר בבית מתוך אסטרטגיה?
"למה שזוג יהיה ביחד מאסטרטגיה? וואלה אני לא יודע, לא התעסקתי בזה אף פעם. ראיתי את כל הזוגות ביחד ולא התערבתי , היה נראה לי שהכל בסדר. אני לא מבין באסטרטגגיות, כל הדבר הזה בכלל לא מובן לי".
בינינו, כששיר אלמליח נכנסה לבית האח, לא הסתקרנת לבחון אותה בשכשוכית?
"מה זה אומר לבחון? לא מבין. דיברתי איתה, מה, זה לא מספיק?. אני חושב שמי שיש לו עוגה בבית, לא מחפש קרקרים בחוץ. למה אני צריך להסתכל עליה, מה יש לי להסתכל? אז מה אם היא אישה יפה ומושכת? יופי זה לא הכל בחיים".
ואיך היה לחזור למשי?
"היא אמרה שהייתי מדהים ומושלם ונהנתה לראות אותי כל היום. האהבה שלנו רק התחזקה בגלל הגעגועים. אנחנו כבר יחד שנה וחצי."
אז לא הגיע הזמן לעשות את הצעד ולעבור לגור ביחד?
"בטח, עם משי? זה לכל החיים. את אומרת לי צעד, יא מצחיקה, עם משי זה הרבה צעדים, אני והיא זה לנצח".
אלוהי הדברים הפשוטים 
גילוי נאות: זאת פעם ראשונה שלי שחששתי מראיון. לא היה לי מתורגמן לעזר ופחדתי שלא אבין מילה. במהלך השיחה ביקשתי ממנו לחזור על התשובות שלו בשנית ולעיתים גם בשלישית, עד שאצליח ללקט מילים מתוך משפטים ארוכים שנשמעו לעיתים כמו ג'יבריש. הוא יורה במהירות לכל עבר, משיב בקצב מסחרר, בולע מילים, ותאמינו או לא, מאוד מופתע מהביקורות עליו. "ראיתי שעשו עליי חיקוי בארץ נהדרת ולא הבנתי", מספר חמימו, "נפגעתי מזה, זה בכלל לא היה דומה לי. מה אני מדבר לא ברור? זה בכלל לא אני. אכלתי על זה סרט אבל הרגיעו אותי החבר'ה בבית והסבירו לי שהדמויות בארץ נהדרת זה מוקצן אז נרגעתי והתעלפתי מצחוק כי זה היה מצחיק". 
אתה לא מודע לזה שאתה נשמע לא ברור?
"וואלה, אנשים בחוץ אף פעם לא אמרו לי את זה. אבא שלי היה אומר לי לפעמים שאני מדבר מהר, אבל בחוץ אף פעם לא הייתה לי בעיה. אני פשוט מדבר מהר מאוד כי עולות לי הרבה מילים לראש והמוח שלי חושב מהר מדי ואז דברים יוצאים הרבה יותר במהירות". 
כילד טופלת אצל קלינאית תקשורת?
"מה? מה זה? לא, מה פתאום"
אבא שלך אמר שזה קרה רק בבית האח הגדול, כי אתה בולע אוויר מרוב התרגשות
"אבא שלי, כפרה עליו, שמעתי איך הוא דאג לי ותמך בי מחוץ לבית. ממש הודיתי לו, לא ידעתי על זה כלום, הוא סיפר לי מה הוא עשה בחוץ, איך אני נרגש שיש לי אבא כזה". 
אז מה עכשיו?
"בעזרת השם אני צריך לבדוק מה קורה במפעל ולחזור לשגרה. אין כמו השגרה. בינתיים אני בבית , לא מבין כלום, אני לא יודע מה קורה סביבי ואיתי, אני בהלם מוחלט". 
למה הכי תתגעגע בבית האח הגדול?
"לאח הגדול, ליורם זק. הוא אח יקר, כל יום שהייתי מדבר עם האח הגדול הייתי נהנה ונרגש ונפעם ונהניתי מאוד מהשיחות שלנו. השיחות איתו יחסרו לי מאוד". 
אמרת שהחלום שלך זה ללעוס מסטיק שלא ייגמר לו הטעם לעולם, במילים אחרות - החלום שלך זה הדברים הפשוטים
"וואלה עלית עליי. כן, זה בדיוק החלום שלי , הדברים הקטנים והפשוטים. זה שאני אדם פשוט זה לא אומר שאני לא מבין את החיים בדרך הישרה והנכונה. זה לא הופך אותי ללא פשוט, רק עם חשיבה של לא פשוט, הבנת?". 
מופעל על ידי Blogger.