Header Ads

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מגלים: "חתול שחור? הכל בסדר עם אורנה"

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מגלים: "חתול שחור? הכל בסדר עם אורנה"

הזוג המנצח של "האח הגדול" החליטו להגיע לאירוע בשיק - ועל הדרך מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה פטפטו על הסוג-של-סכסוך עם חברתם אורנה דנינו, החיים אחרי הריאליטי ואיפה יבלו יחד את ליל הסדר. בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7! סלבס טוב לדעת

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 13:09 6/04/2017

התגעגעתם לצמד החמד מהעונה השמינית של "האח הגדול", בני הזוג המנצח אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי? אז זהו, שאמש (ד'), השניים הגיעו יד ביד (כמובן!) לאירוע אופנתי בלב תל אביב (גלאם), כך שוואלה! סלבס (איך לא) ניצלה את ההזדמנות (המלבבת) לברר איתם איך החיים (הנפלאים) אחרי הריאליטי ולבדוק מה בדיוק קרה להם שם, בקשר לחברה (הטובה) מהתחרות, אורנה דנינו. התשובות? מרגשות!
ימים ספורים אחרי גמר העונה, שבו אביחי סיים כזוכה בריאליטי ובלבה של הבלונדינית הסופר-חמודה, השניים סיפרו בהשקת קולקציות הקיץ של בוטיק Verner בתל אביב, ש"היה שבוע מטורף, אנחנו מאוד עסוקים ומגלים את כל מה שקרה בשלושה חודשים האחרונים, קולטים איך נראינו". לטענתם, כרגע "מאוד כיף, מאוד מאוד".

אבל רגע, מה בדיוק קרה בין אשכנזי ואוחנה לגברת אורנה, כי על פי הרכילות הם לא ממש מתקשרים – זאת למרות שהיו חברים נהדרים. אז זהו שבעוד שמעיין הסתפקה ב"אין תגובה" וחיוך מרומז, אביחי צחקק בסוג-של-מבוכה. כשנשאלה אם ממש נפגעה מדברים שאורנה אמרה אחרי שיצאה מהתחרות, ענתה ש"לא, חלילה, הכל ממש בסדר".
אביחי, לעומתה, היה מנומס פחות כשרמז שלא ישאר איתה בקשר - למרות שלא היה חתול שחור. "הכל ממש בסדר", הסביר רגע לפני שהשניים גילו לוואלה! סלבס שאת ליל הסדר הקרוב, יעבירו יחד. ככה זה, מעיין ואביחי בלתי נפרדים.
בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7! סלבס ממש ממש לא מסוכסכת עם החתול שמיל. היא סתם קיצצה לו את השפם אחרי ששלפה ציפורניים. מיאו.


מופעל על ידי Blogger.