Header Ads

מידות רעות: מה קרה בין אורנה לבין מעיין ואביחי?

מידות רעות: מה קרה בין אורנה לבין מעיין ואביחי?

ירקתם שלוש פעמים? כדאי לכם כי חתול שחור עבר בין אורנה לבין מעיין ואביחי ויש מצב שזה מדבק. מסתבר שהשלישיה, שהיו חברים קרובים מאוד בבית "האח הגדול", התפרקה כשהזוג, ובעיקר מעיין, החליטו שמה שהיה בבית נשאר בבית וניתקו קשר כליל עם אורנה

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 16:40 4/04/2017
שבוע בדיוק עבר מאז שיצאה מעיין אשכנזי במקום החמישי ואביחי אוחנה במקום הראשון מבית "האח הגדול", כשחברה הטובה מהיום הראשון בבית, אורנה דנינו, יושבת בקהל ומריעה לשניים. את השמחה שלה בעקבות הזכייה של אביחי, אנחנו לא מתכוונים לשכוח בקרוב.
אנחנו מסכימים, כשאורנה הביעה את תמיכה באביחי ובחמימו לזכייה ולא במעיין חברתה, הרמנו גבה אך זו התעקשה לפרגן למעיין ולציין כי היא "יפה וחביבת הקהל. היא תקטוף הרבה פרחים טובים מהדבר הזה" וטענה כי סיפורי החיים של חמימו ואביחי מצדיקים את הזכייה יותר.
ייתכן שהדברים האלו הגיעו לאוזניה של מעיין שלא השתכנעה מהאמירות וייתכן שקשרים שהתאימו לה בבית כבר לא מתאימים לה בחיים שבחוץ, אולם אנשים בסביבתה של אורנה מספרים כי מאז שיצאו השניים מהבית נותק הקשר כליל בין הזוג לבין אורנה וכי מדובר במהלך חד-צדדי.
על פי אותם מקורבים, אורנה פגועה מהשניים לאחר שבמשך ארבעה חודשים היו בלתי נפרדים וכי הייתה שם לצדם ואף עודדה ותמכה בפיתוח מערכת היחסים בין השניים. במיוחד, הם טוענים, היא פגועה ממעיין מאחר שזו הייתה הכי קרובה אליה במשך ימים ולילות רבים.
אמנם לא מדובר בפרידה הראשונה של אורנה, שגם הספיקה לנתק סופית את הקשר עם דן בינתיים, אך מאחר שהחברות בין השלושה הייתה אמיתית מבחינתה, הופתעה לגלות שהשניים לא מגלים שום עניין להמשיך את הקשר גם בחיים שבחוץ כאשר בזמן שעבר כן נזדמנו להם מפגשים עם חברים אחרים.
אז אם תהיתם איך ייתכן שלא ראינו אף לא תמונה משותפת אחת של השלושה, כפי שראינו אצל רוב הדיירים שיצאו מבית "האח הגדול" לאורך העונות השונות, הנה הסיבה שגם תסביר למה ככל הנראה מפגש כזה גם לא צפוי בעתיד הקרוב.

מטעמם של מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה טרם התקבלה תגובה. 
מופעל על ידי Blogger.