Header Ads

כוכבת הטלויזיה לירון רביבו מצטרפת לפסטיגל

כוכבת הטלויזיה לירון רביבו מצטרפת לפסטיגל

השחקנית ומנחת הטלויזיה שהתגלתה לראשונה ב"הישרדות" תצטרף בחנוכה הקרוב לצוות המנצח של הפסטיגל

גילי כהן | אנשי הטלוויזיה-הרשמי פורסם 13:34 25/04/2017

.
מהרגע הראשון בו נראתה על מסך הטלויזיה בעונתה האחרונה של תכנית הריאלטי "הישרדות", כולם ידעו שלירון רביבו כאן כדי להישאר. מאז, הצעירה היפהפייה והכריזמטית פיתחה קריירה  מרשימה המשלבת דוגמנות, משחק והנחייה טלויזיונית.

כתבות נוספות:

אחרי שהנחתה את תכנית התיירות "החופשה המושלמת" לצד אוריאל יקותיאל, הצטלמה לעונת הבנות של "גולסטאר", בימים אלו היא משחקת בטלנבולה "פולמון". כל זאת בנוסף לשילובה בצוות המנחים של ערוץ הילדים והשתתפותה בסדרות הילדים "פלאשבק" ו"הבנים והבנות".
כנראה שעולם הילדים היוקרתי והמתגמל, אכן מאיר פנים לרביבו, כי לרשת סלבס התגלה שאם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, היא עומדת לככב במופע הילדים הכי גדול שיש – הפסטיגל הקרוב. בכך מסתמן שרביבו תצטרף לרשימה המכובדת של המשתתפים בפסטיגל השנה שכוללת את מלכת השושנים עדן בן זקן, סטטיק ובן אל תבורי ורבים נוספים. יש לנו תחושה שיהיו הרבה אבות בקהל. למה חנוכה עדיין כל כך רחוק?
רותי מרום בשם הפקת הפסטיגל: "בכל שנה  משקיעה  הפקת  הפסטיגל  מאמצים  אדירים  להביא למופע  המצליח  והגדול  ביותר בחנוכה  את האמנים  המובילים והמבוקשים  ביותר.  אנחנו תמיד  שמחים לגלות  שליהוקי  הפסטיגל  מעוררים  עניין רב, כבר בשלב מוקדם כל כך. נשמח להודיע  על קאסט  פסטיגל  2017 ברגע שיסתיימו כל הליהוקים".



מופעל על ידי Blogger.