Header Ads

אל תצפו לדמויות כמו שי חי בעונה הבאה של האח הגדול וזו הסיבה!

אל תצפו לדמויות כמו שי חי בעונה הבאה של האח הגדול וזו הסיבה!
האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 05:46 03/04/2017 
אל תצפו לדמויות כמושי חי בעונה הבאה של האח הגדול וזו הסיבה!

לפני שנה בדיוק, כש"האח הגדול" עדיין היה בידיים של קשת.
אבי צבי - מכנ"ל רשת אמר לאבי ניר מכנ"ל קשת את המשפט "במקומך, לא הייתי מייצר גיבור כמו שי חי"

האם צפויה לנו עונה "חינוכית" ואולי מעט משעממת בזכיינית רשת?
בדיון שהתנהל בשלהי העונה הקודמת בין ראשי הערוצים המסחריים המובילים, אמר מנכ"ל רשת למנכ"ל קשת את הדברים הבאים בנוגע ל"האח הגדול":
"את 'האח הגדול' שאתה עושה, אני לא הייתי עושה. ואם צריך לבחון את האמירה שלי, אתה יכול לבחון אותה ב'הישרדות'.
היינו יכולים ליצור בקלות דמות כמו שי חי ותראה עם מה נשארנו: עם סיפור סינדרלה של טילטיל (המתמודד לירון אורפלי) ועם מחנכת שכותבת מכתב על זה שהיווינו דוגמה לנוער.
גם אנחנו עשינו טעויות. יכול להיות שבעוד שנה אני אעשה את 'האח הגדול', ואני אשב פה ואחטוף ממך, אבל אני חושב שבתור האחראים על העניין הזה, צריך לגלות עוד אחריות".




מופעל על ידי Blogger.