Header Ads

פליט האח הגדול נעצר בחשד לאונס שתי צעירות!

פליט האח הגדול נעצר בחשד לאונס שתי צעירות!

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 17:44 09/04/2017

בתום מסיבת הסיום של האח הגדול במועדון התאטרון ביפו, הזמין אחד המשתתפים בתוכנית שתי נשים לביתו – שם אנס אותן לפי החשד. ב', אחת המתלוננות, אמרה בשיחה: "חברתי לא הפסיקה להקיא, הרגשנו שאנחנו סוג של בובות. זה היה בחוסר הסכמה מוחלט"
המשטרה ממשיכה לחקור את אחד מפליטי האח הגדול(רמז: מהעונה הנוכחית), תושב תל אביב בן 36, החשוד שאנס אמש (שבת) שתי נשים בביתו בתום מסיבת הסיום של התוכנית במועדון ביפו. בשיחה עם ynet סיפרה אחת ב', אחת המתלוננות: "אנחנו כמעט בטוחות שהיה משהו בכוסות שלנו. חברתי לא הפסיקה להקיא, הרגשנו שאנחנו סוג של בובות".
אחת המתלוננות ממסיבת סיום העונה של "האח הגדול" סיפרה לחוקרים "הייתי אתמול במסיבה עם מישהי שאני יוצאת איתה. אנחנו לסביות וזה היה בחוסר הסכמה מוחלט. הלכנו איתו הביתה, אני לא זוכרת הרבה, אנחנו כמעט בטוחות שהוא שם לנו סם אונס בכוסות שלנו. חברתי לא הפסיקה להקיא, הרגשנו שאנחנו סוג של בובות. הרגשתי שזה אונס. היינו במצב של חוסר מודעות מוחלט. היינו במצב של חוסר מודעות. נרדמתי, ואז התעוררתי ומצאתי אותו מעליי. לא הבנתי איך זה קרה. נורא כאב לי. אמרתי לו שכואב לי, אבל הוא המשיך".

עדי ראיה שהיו במקום ראו את החשוד יוצא עם 2 הבחורות אל ביתו בת"א, לפי החשד של שהמשטרה החשוד אכן קיים יחסי מין עם שתי הבחורות שהיו תחת השפעת אלכוהול או סם כלשהו ובשלב מסוים במהלך הערב, טענה אחת הבחורות כי החשוד ביצע בה מעשים להם לא נתנה את ההסכמה. בשעה 5 לפנות בוקר הגיעו שוטרים לביתו ועצרו אותו, אחת המתלוננות הגיעה לתחנת משטרה שם התלוננה נגד החשוד. החשוד שמכחיש את ההאשמות החמורות. החשוד נעצר על ידי המשטרה ובסיום חקירתו יובא בהמשך היום לביהמ"ש השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרו.

מופעל על ידי Blogger.