Header Ads

כל הפרטים על העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת

כל הפרטים על העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 00:22 01/08/2017

רווית ליאור-מנדל תערוך את "האח הגדול" בעונה החדשה שתשודר ברשת (ערוץ 13) העונה החדשה תעלה בפברואר או מרץ 2018. אז מי ינחה את הריאלטי המדובר? והאם תעלה קודם עונת VIP וכעבור מספר חודשים תעלה עונה רגילה? במקביל ב'קשת' כבר עובדים על תכנית ריאליטי חדשה בסגנון "האח הגדול" שגם אותה יערוך יורם זק והמנחה יהיה ארז טל.

בעוד כ-7 חודשים תעלה העונה החדשה של "האח הגדול" והפעם בערוץ 13 שיהיה שייך לזכניית "רשת". בהנהלת הזכיינית כבר החלו לעבוד על הפקת העונה החדשה של הריאלטי הכי נצפה בעשור האחרון. ההכנות לעונה החדשה של "האח הגדול" לקראת פיצול ערוץ 2 והמעבר ל-7 ימי שידור בעיצומן. השינוי הגדול בעונה החדשה היא ש"האח הגדול" הופך ל"האחות הגדולה". העורכת הראשית החדשה היא רווית ליאור-מנדל שהפיקה בעבר את התכניות "הישרדות" ו"המירוץ למיליון".

אבל בזכיינת 'קשת' לא מוכנים לוותר על "האח הגדול" וכבר מנסים למצוא את המחליפה לתכנית הגדל שלהם. בערוץ כבר עובדים על ריאליטי חדש שגם ישודר בשידור חי. מי שיפיק את הריאלטי החדש יהיה לא אחר מיורם זק יחד עם ארז טל. ב'קשת' שוקלים בימים האחרונים להציע לאסי עזר לעשות קאמבק ולהצטרף לארז טל כמנחה בריאליטי החדש. הפורמט המדובר יהיה שילוב של האח הגדול ועולם עתידני וירטואלי בשם הזמני "2025". גם ב'קשת' רוצים לשדר את הריאלטי החדש שלהם בתחילת 2018. מה שאומר שהמלחמה על הפריים טיים הולכת להיות מאד קשה.

עוד נודע לבלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 שבזכיינית 'רשת' בודקים את האפשרות לעלות בתחילת 2018 עונת VIP שתשודר כחודש וחצי על המסך ורק אחרי שלושה חודשים לעלות עונה נוספת עם מתמודדים אנונימיים. בהפקת "האח הגדול" בודקים בשבועות האחרונים את הרעיון אבל כרגע לא בורור אם הוא באמת יתרחש. ומי יהיו מנחי הריאליטי החדשים? השם הכי חם כרגע הוא של מנחה "הישרדות", גיא זוארץ. אבל עוד שמות שנזרו באוויר בשבועות האחרונים הם של זוכה העונה השנייה בריאלטי – אלירז שדה ולצידו תנחה זוגתו אילנית לוי. גם שמה של שלומית מלכה, ליהיא גרינר, צביקה הדר, מיה דגן ובר רפאלי על הכוונת של הפקת "האח הגדול".
מופעל על ידי Blogger.