Header Ads

בר רפאלי תנחה את "האח הגדול"?

בר רפאלי תנחה את "האח הגדול"?

אחרי אין ספור ספקולציות ולא מעט שמות שעלו באוויר, נראה שנבחרה מנחה לעלייה המחודשת של "האח הגדול": אחת שכולכם מכירים - בר רפאלי שמה והיא הולכת לעשות לכם שמח על המסך. בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 מתנהגת בהתאם

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 9:10 28/09/2018

צביקה הדראברי גלעדשלומית מלכה וגיא זוארץ - אלו רק חלק מהשמות שכולכם מכירים שהיו ברולטת השמות להנחיית תכנית הריאליטי, "האח הגדול", שעבר לזכיינית רשת רק לפני מספר חודשים. הנה כעת, נראה שאחרי כל השמועות והספקולציות, יש מנחה חדשה שכולכם מכירים וקוראים לה בר רפאלי.
אם להסתמך על המקורות של בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7, שמסתובבים בבית רשת ועל התמונה שהגברת רפאלי העלתה לעמוד האינסטגרם שלה - הסמל המפורסם של התכנית (עין כחולה) - נראה שרפאלי היא התשובה של הזכיינית לארז טל וקורין גדעון שהנחו את זה בגלגול הקודם של הריאליטי ב"קשת".
אם תהיתם, בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 חזתה את העתיד לבוא ושאלה את הגולשים אם לדעתם בר רפאלי מתאימה להנחות את הפורמט. טוב, למרבה הצער היא הגיעה למקום האחרון בסקר המרגש - מה שלא מנע מאנשי רשת לתת לה את התפקיד בכל מקרה.
כזכור, רפאלי ספגה לא מעט ביקורות שליליות בתחילת דרכה כגמישת תכנית הריאליטי "אקס פקטור", אך עם הזמן היא כבשה את המסך, כך שהבחירה בה להנחות שתי תכניות דגל של הערוץ - די מתבקשת.
אם לא די בכך, הרי שהדוגמנית המפורסמת ידועה בחיבתה העזה לריאליטי המדובר ואף השתתפה בו במהלך העונה השלישית, אי שם ב-2011, כשנכנסה לבית המצולם במדינה במסגרת אחת המשימות.
מרשת נמסר: "אין תגובה".


מופעל על ידי Blogger.