Header Ads

הדייר הבא? עומרי קנדה עשוי להיכנס ל"האח הגדול"

הדייר הבא? עומרי קנדה עשוי להיכנס ל"האח הגדול"

בתוכנית הריאליטי עובדים במרץ על הליהוקים החדשים לעונה הקרובה, ואחרי שסגרו עם בר רפאלי בדקו המפיקים אם כדורגלן העבר עומרי קנדה פנוי לשמש כדייר. קנדה: "הכיוון הוא חיובי". מרשת נמסר בתגובה: "כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה"
האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 18:46 08/10/2017
הליהוקים הראשונים של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" נמצאים בתחילתם, ועל פי הדיווחים האחרונים אחד הדיירים שצפויים להיכנס לבית המפורסם בנווה אילן הוא הכדורגלן בדימוס וכוכב "גולסטר מקסיקו", עומרי קנדה - זאת לאחר שפורסם לראשונה ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 שבר רפאלי נבחרה להנחות את תוכנית הריאליטי בזכיינית רשת

אחד מחבריו של קנדה הספיק לפרסם הודעה בנושא בפרופיל הפייסבוק האישי שלו: "בחיים לא ראיתי 'האח הגדול', אבל אם אתה תעבור את שלבי הליהוק אין ספק שאעקוב אחרי התוכנית, אתה אחד האנשים הכי מצחיקים שאני מכיר, המדינה חייבת לדעת איזה בנאדם זהב אתה. בקיצור, עומרי, הלוואי והכל יסתדר ותכנס לבית 'האח הגדול'. אוהב אותך". 
קנדה, גרוש ואב לבת, הוא שם לוהט בקרב מפיקי תוכניות הריאליטי בישראל. לפני כשנה דווח כי קנדה היה ברשימת המועמדים הסופית לעונה השמינית והאחרונה של "האח הגדול", ובתגובה לכתבה בנושא שעלתה באתר "וואן" מסר קנדה בתגובה: "יש התעניינות אבל אני חושב על עוד אפשרויות. 'האח הגדול' זו תכנית מעניינת, אבל כמו כל דבר בחיים אני צריך לראות מה טוב בשבילי". 


ב"גולסטאר מקסיקו" הוא הפתיע את כולם כשחשף צדדים מפתיעים בעולמו האישי, קיבל זמן מסך רב, אך לקה בליבו במהלך הצילומים והובהל לבית חולים מקומי, שם עבר צנתור ונאלץ בהמשך לפרוש מהתוכנית. ככדורגלן נקשר שמו בפרשת סחיטה, שנחשפה לפני כארבע שנים וזעזעה את הכדורגל הישראלי - בהקשר אליה טען קנדה: "עיסוקים לא כשירים ומפוקפקים הם נחלת העבר מבחינתי". 
בשיחה שערכנו עם קנדה הוא התייחס לחרושת השמועות סביבו, ואמר כי "אני לא יודע מה להגיד לך, אתה מאמין לי? אני לא יודע איך הגיעו לזה", והודה כי: "אני אגיד לך שהשנה זה שונה מהשנה שעברה, ואל תמשוך אותי יותר. הכיוון הוא חיובי". 


מרשת נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'האח הגדול', שתשודר ברשת, ערוץ 13, אבל כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה". 
מופעל על ידי Blogger.