Header Ads

שי מיקה היא הזוכה בגמר האח הגדול

שי מיקה היא הזוכה בגמר האח הגדול


שי מיקה יפרח נותרה האחרונה בבית האח הגדול אחרי 113 ימים • הזוכה הצעירה מקצרין גברה על ברק אדרי מבית שמש

שי מיקה, 24, מקצרין היא המנצחת של "האח הגדול" וזכתה אמש בדירה בשווי 1.4 מיליון שקלים. שי חי, הדייר הבולט לעונה, ובת זוגו תניה גרבר, נעדרו מהמשדר ובלטו מאוד בחסרונם. אתמול בבוקר ביקש שי חי ממעריציו המוכנים "צבא שי חי" לבחור בשי מיקה ויש להניח כי בקשה זו השפיעה משמעותית גם על תוצאות הגמר. מקורביהם מספרים כי הם לא צפו בגמר והיו עסוקים בלארוז מזוודות לקראת חופשה בברלין אליה יצאו במהלך הלילה. לדעת רבים אמש הוא יכול היה לצאת המנצח של התוכנית. עם זכייתה של יפרח, העלה שי חי פוסט לפייסבוק בו הודה לתומכיו על הצבעותיהם לשי מיקה, כפי שביקש מוקדם יותר היום. 

אל המקום השני הגיע הדייר ברק אדרי מבית- שמש. אדרי, הומו מוצהר, הדגיש לאורך העונה כי הוא נכנס אל הבית כדי לקדם שיווין עבור הקהילה. כבר מהיום הראשון של העונה הוא זכה בחסינות במסגרת משימה שנמשכה עד לפני מספר שבועות. בבית הוא היה חבר קרוב של אור ואויב גדול של שי חי. ברק אדרי הוא הפיינליסט היחיד מבית שמש לאןרך העונות שלא ניצח בגמר. לפניו היו טהוניה רובל וקותי סבג שיצאו אחרונים מהבית
אל המקום השלישי הגיע עומרי בר נתן. בר-נתן נחשב לדייר דומיננטי כבר מתחילת העונה וגם התאהב במהלכה הדיירה קסניה טרנטול. הראשון שיצא מבית "האח הגדול" ודורג במקום הרביעי הוא דודו כהן מעפולה שבעצמו הגיע אל הגמר במסגרת אחת המשימות בה הוחלט שהוא יהיה אחד הפיינלסטים. 
מהגמר נעדר גם איציק כרסטני, הדייר שנכנס באמצע העונה ועזב יחד עם גרבר וחי. לטענת אנשי הסוכנות בה הוא מיוצג שעות ספורות לפני הגמר הוא חש ברע ופונה לבית-החולים בחשש להתקף לב. במהלך הגמר נפל גם אתר הזכיינית, מאקו, והגולשים בו נתקלו בהודעת שגיאה  
דודו כהן, שנודע בכינויו "דודו מעפולה", הגיע למקום הרביעי בגמר "האח הגדול". כעת נותרו בבית המתמודדים ברק אדרי, עמרי בר נתן ושי מיקה. ביציאתו אמר כי הכי התרגש במהלך המשימה בה הוצאו הוא ושי חי מבית האח בהדחה מבוימת וצפו על המתרחש בבית האח הגדול. "למדתי שם להכיר את שי חי", אמר כהן ביציאתו מהבית. 
בתוך כך, שעות ספורות לפני גמר ״האח הגדול״, המתמודד לשעבר איציק כרסנטי פונה לבית החולים רמב״ם לאחר שחש ברע. בסביבתו מספרים כי הוא פונה מחוסר הכרה וכי קיים חשש להתקף לב. 
כרסנטי הוא אחד מהדיירים שנכמסו במהלך העונה ועזב במפתיע יחד עם שי חי ותניה גרבר. בשבוע שעבר הוא התארח באחד הפרקים לזמן קצר שם הסתכסך שוב עם הדיירים. 
 רוברטו בן שושן סוכנו של כרסנטי מסר בתגובה: כרגע מה שמענין זה שירגיש טוב ויחזור בשלום.
בראיון לנדב בורנשטיין הגיבה מיקה לזכיה: ״אני לא מאמינה איזה חלום זה בשבילי, איזה זכות זו, זה הדבר הכי טוב שיכולתי לבקש מאלוהים״
מופעל על ידי Blogger.