Header Ads

מפתיע: למה אנדל לא מעוניין בתמונה של המשפחה שלו?

מפתיע: למה אנדל לא מעוניין בתמונה של המשפחה שלו?

מערכת האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 10:20 23/12/16

דיירי האח הגדול בוחרים לפני שהם נכנסים לבית להכניס תמונות
של משפחה קרובה או מישהו שחשוב לו חלק מהדיירים עדיין לא קיבלו
את התמונה שהם ביקשו להכניס מי שהפתיע את הסובבים היה אנדל.
בחצר הבית, אביחי מדבר עם אסתר ושואל אותה אם מתגעגעת למשפחתה. אסתר אומרת:
"אני עדיין מחכה לתמונה שלי שכנראה לא תגיע". אביחי מבקש הסבר, ואסתר מסבירה:
"כמו שאני מכירה את בעלי, הוא בוודאי שלח תמונה שלו בכוונה כי לא רצה שהילדים
של הגרוש שלי ישלחו, הרי הם לא הילדים שלו".
אסתר שואלת את אביחי אם ניסה לגשת לטיפול. אביחי עונה לה: "איזה טיפול, נפשי? הרי
אין טיפול לבעיה שלי".
דיירים מתחילים להעביר את השעות של הסוף שבוע הארוך וממשיכים לנהל שיחות
ולנסות להכיר אחד השני יותר לעומק ונראה שיש חברות בין לא מעט מתמודדים ויש כאלה
בתוך הבית שיש כבר סוג של מחנות.
לאחר מכן, אורנה שואלת את אנדל איפה התמונה שלו, והוא אומר:
"אני לא רוצה תמונה של המשפחה שלי. אולי זה יבגר אותי ויגרום לי לצאת מהקופסה שאני חי בה".
לאחר מכן החל אנדל לספר בהרחבה למה הוא לא ממש מעוניין בתמונה של המשפחה
כאשר אורנה מבינה את המצב ומבינה את הסיבה של אנדל.
למה אנדל לא מעוניין בתמונה של המשפחה שלו?




מופעל על ידי Blogger.