Header Ads

סיכום היום ה-25 של דיירי הבית VIP

14:40 איציק "לא הייתה לי ילדות"


הדיירים מעבירים את הזמן בחצר עד למשימה בשיחות,משחקים,צחוקים ועוד.
רותם מתיישבת ליד איציק ומתפתחת בניהם שיחה,איציק מספר לרותם על הגעגועים המטורפים שיש לו לילדים ושההדחה של נטלי רק מגבירה את הגעגועים הביתה,רותם מעודדת :"אני בטוחה שהילדים שלך גאים בך".


בהמשך השיחה איציק מדבר על הילדות שלא הייתה לו והמצב הכלכלי הקשה שהיה בילדותו,"כשהייתי צריך לגנוב את האוכל שלי הייתי גונב" והוסיף "גדלתי בסביבה לא פשוטה צריך לשרוד".

והסיום של השיחה "היה לי את הכדורגל שהציל אותי".



09:00 - בוקר ראשון בלי נטלי


אחרי לילה סוער של הדחה, דיירי בית האח הגדול ממשיכים לישון ולעכל את עזיבתה של נטלי, ובמיוחד איציק שחזר לישון במיטה לבדו. אתמול בלילה הועלו ספקולציות רבות לגבי המשימות הבאות שלהם, וכשהם יתעוררו יחכו הדיירים למשימה החדשה מהאח הגדול. מושיק הוא הראשון להתעורר, והוא מיד יוצא לחצר לעשן סיגריה ראשונה עם הקפה של הבוקר. 





מופעל על ידי Blogger.