Header Ads

גילי כהן נגד האח הגדול "אני לא פרייאר או מדבר באוויר אחשוף מה באמת קורה בהפקה"

 רגע אחרי שספרנו לכם על הסערה ברשת בעקבות הדחתו של גילי כהן אמש ב"האח הגדול" הוא פותח פה גדול נגד ההפקה "ראיתם איך הודחתי מהתוכנית שי חי הגדול? אני לא פרייאר, בקרוב אחשוף מה באמת קרה מאחורי הקלעים". פרסום ראשון
אמש (שבת) בהדחה החמישית של "האח הגדול" הודחו הדיירים גילי כהן וגיל אלמוג – השניים נכנסו לבית האח הגדול לפני כחודש וחצי וכחלק מהשינוים בעונה השביעית הם התמדדו יחד כמתמודד אחד. ההדחה הפתיעה לא מעט צופים וגררה תגובות חריפות בעמוד הפייסבוק של הריאליטי "ההפקה משחקת בהצבעות ועוצרת את ההצבעה שמתאים לה" נכתב באחד הטוקבקים. עכשיו הסערה עולה מדרגה שהדייר שהודח, גילי כהן החליט לצאת נגד הפקת הריאליטי בכל הכוח בסטטוס שפירסם לפנות בוקר
"מה נשמע יפים שלי, מה קורה ג'מעעעה? ראיתם איך הודחתי מהתוכנית "שי חי הגדול"? תהיו בטוחים שאספר לכם כל מה שצריך, אבל הכל. אלה שסימסו, פראיירים ואלה שלא, הרווחתם הסברים תקבלו מחר – וכמו שאתם מכירים אותי, אני לא מדבר באוויר. אני לא פראייר, תהיו בטוחים. תקבלו הסברים ותקבלו תמונה מלאה מלאה על מה שבאמת קורה שם" הבוקר כהן פירסם סטטוס נוסף "לא נרדמתי כל הלילה, כולי בעצבים, אין לכם מושג מה עובר עלי, אני מת לספר לכם את האמת. עד אז, תהנו מהתוכנית "שי חי הגדול" טפי עלי שהרחתי, הרגשתי, ידעתי ואמרתי את זה כשהייתי שם ולא עשיתי כלום"
לפורטל עומרי ומתן נודע שגילי כהן שוקל להגיש תביעה נגד הפקת "האח הגדול" לפי מקורבים "גילי זועם, הבטיחו לו להשתתף בהאח הגדול ובסוף הוא השתתף בריאליטי של שי חי". עוד נודע לנו שההצבעות השנה ב-SMS למתמודדים נמוכות מאד. מה שאומר שבכל ההדחות בעונה הזאת המשתתפים (מלבד שי חי ודודו כהן) התחלפו בהצבעות וכמעט הודחו. אחרי ההדחה אמרה הדיירת פלורי בבית "לא הגיוני שגילי הודח הוא כל כך חזק בחוץ משו פה מסריח – אין סיכוי שארבל קיבלה יותר קולות". אנחנו רק נזכיר לכם שגילי כהן לא הדייר הראשון בעונה השביעית שיוצא נגד ההפקה: גם עומרי בן נתן וקורין אביסדריס חשפו רמאות מול המצלמות בריאליטי של "קשת".




מופעל על ידי Blogger.