Header Ads

"ההפקה סוגרת את ההצבעה שזה מתאים לה"

הרשת גועשת בעקבות ההדחה הלילה בהאח הגדול – האם ההצבעות היו מכורות? בעמוד הפייסבוק של הריאליטי סערה גדולה "אין מצב שארבל קיבלה יותר קולות מגילי וגיל! מה עשתה בשבועיים האלה המשחק הזה מכור" המשפחה של גילי כהן "ארבל לא קיבלה יותר הצבעות מגילי"
בהדחה החמישית של "האח הגדול" הודחו הדיירים גילי כהן וגיל אלמוג – השניים נכנסו לבית האח הגדול לפני כחודש וחצי וכחלק מהשינוים בעונה השביעית הם התמדדו יחד כמתמודד אחד. ההדחה ששודרה הלילה (שבת) הפתיעה לא מעט צופים שהחליטו להגיב בחריפות בעמוד הפייסבוק של "האח הגדול". האם ההדחה הערב הייתה מכורה?
הגולש שי מירושלים הגיב "ההפקה משחקת עם ההצבעות וסוגרת את ההצבעה מתי שנוח להם, מכור" גולש אחר טען "אין מצב שארבל שהייתה בבית שבועיים קיבלה יותר הצבעות מכוכב הפייסבוק גילי כהן" בפוסט נוסף נכתב נגד הפקת התוכנית "איבדתם את הרייטינג כולנו מתנקים מערוץ 26" מאות תגובות נוספות נכתבו ברשת על ההדחה הערב.
אז האם מדובר ברמאות? לפורטל עומרי חיון נודע שההצבעות השנה ב-SMS למתמודדים נמוכות מאד. מה שאומר שבכל ההדחות בעונה הזאת המשתתפים (מלבד שי חי ודוד כהן) התחלפו בהצבעות וכמעט הודחו. אחרי ההדחה אמרה הדיירת פלורי בבית "לא הגיוני שגילי הודח הוא כל כך חזק בחוץ משו פה מסריח – אין סיכוי שארבל קיבלה יותר קולות" גם המשפחה של גילי כהן פירסמה בשמו מחאה 


מופעל על ידי Blogger.