Header Ads

דיווח: עשרות אלפים ביטלו את ערוץ 26

דיווח: עשרות אלפים ביטלו את ערוץ 26

גל ביטולי ערוץ "האח הגדול" לאחר הפרישה המשולשת הפך לצונאמי של ניתוקים. מעריצים הגיעו לנווה אילן לתמוך במתמודד הפופולרי שפרש. עצומה לסגירת העונה ללא זוכה צברה אלפי חתימות

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 

על פי דיווחים אחרונים, עשרות אלפי מנויים של ערוץ 26, המשדר מבית "האח הגדול" ללא הפסקה, ביטלו את המנוי לערוץ מאז היוודע על פרישתם מהתוכנית של שי חי, תניה גרמר ואיציק כרסנטי. 

אמש דיווחנו כי 370 התנחקו מהערוץ בשעות שלאחר הפרישה המתוקשרת. בערב שישי הניתוקים הגיעו לכ-350 אלף ובשבת – לכ-20 אלף, כך על פי דיווחים.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: סערת שי חי: 370 אלף התנקו מערוץ 26 אלפים חתמו על עצומה
בבלוג: 150 אנשים הפגינו מתחת למלון של שי חי בנווה אילן 

מאות מעריצים הגיעו היום (שבת) בשעות הצהריים המוקדמות ליד האולפנים בנווה אילן ומחוץ לבית המלון שם מתאכסנים כרגע שי חי ותניה לקראת שידור "האח הגדול" הערב. ההפקה הזמינה כוחות משטרה שפיזרו במהלך השבת את המעריצים שמעודדים בלי הפסקה את שי חי. 

בסקר של 'ישראל היום' נשאלו הצופים: "האם לאחר הסערה הגדולה בבית ה"אח הגדול" תמשיך לצפות בתכנית?". 73% מהמצביעים בחרו באופציה "מתנתק עכשיו מערוץ 26. לא רואה יותר!". למעלה מ-18 אלף מצביעים השתתפו בסקר. 

במקביל הוציאו מעריצי שי חי עצומה עליה כבר חתמו קרוב ל- 4,000 איש, במטרה להוריד את התכנית מהמסך. מארגני העצומה: "בערוץ 2 מתקיימת תוכנית 'ריאלטי' בשם 'האח הגדול'. בפועל מדובר בתוכנית מבוימת, ערוכה, שמסתירה ומעלימה עיין מתופעות חמורות כמו חרם על אחד המתמודדים, קללות, אלימות, הרעבה ועוד עבירות שהן על חוקי הפורמט, כמו תיאומי הדחה ומניפולציות מכוונות. בתוכנית צופים מאות אלפי אנשים שזה המסר שהם מקבלים!!! והכל מתאוות בצע של רייטינג, מסרונים וערוץ פתוח שמכניסים להפקה כסף רב. 

"היום בבוקר המצב גרם לדייר הבולט ביותר והמוביל בסקרים בהפרש אדיר לעזוב את התוכנית יחד עם עוד שני מתמודדים. נשארו 6 מתמודדים בחסד ולא בזכות! לא מגיע להם לזכות בפרס שהוא דירה. צדק צריך להיעשות! צריך לסגור את העונה ולפזר את המתמודדים ללא פרס", נכתב בעצומה

פוסטים חמים בבלוג:
מופעל על ידי Blogger.