Header Ads

ליהיא גרינר סוגרת את עסק הקוסמטיקה שלה

ליהיא גרינר סוגרת את עסק הקוסמטיקה שלה

שלוש שנים אחרי שהייתה סופר אקסייטד והכריזה על השקת מותג הקוסמטיקה שלה "סאנשיין קוסמטיקס", ליהיא גרינר סוגרת את הבאסטה ושמה על הולד את ימיה כאשת עסקים. יו גאייז, איטס עצוב

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 06/03/16 16:00 
בימים לפי ששי חי הפך לקיסר הרייטינג של בית "האח הגדול", מי שהחזיקה בכתר המלכות הייתה ליהיא גרינר, מילואימניקית גאה של צבא האח שהיטיבה למקסם את 15 דקות התהילה שלה עד תומן.
במסגרת מינוף הפוטנציאל השיווקי שלה בימים פוסט האח, גרינר (31) החליטה להפוך גם לאשת עסקים, חברה לחברתה הטובה מלוס אנג'לס ענבל ביתן, וביחד השתיים הקימו את  מותג הקוסמטיקה "סאנשיין קוסמטיק"ס.
למרות הרבה מאד צקצוקי לשון והרמת עפעפיים מתוחים מצד נשמות טובות, המותג הצליח להחזיק מעמד לא מעט זמן והשתיים אף התרחבו לשלושה סניפים.

כתבות נוספות:

אלא שכמו שאומרים תמיד, מאחורי כל שמש מסתתר לו ענן, ובימים אלה גרינר נמצאת בעיצומו של חיפוש אחר קונה למותג שלה. עד שימצא הזוכה המאושר, גרינר ושותפתה מחסלות את המלאי הנותר מהחנויות שכבר נסגרו, ומנהלות משא ומתן עם קונים פוטנציאליים לעסק.
במקרה שתהיתם האם גרינר מתכננת להשקיע את מרצה בהרפתקה עסקית חדשה, התשובה היא שלילית. גרינר, שהביאה לעולם בת ראשונה לפני כחודש וחצי, מעדיפה להשקיע כרגע את מרצה בשני ילדיה הקטנים, ג'ולין ומייקי.
גרינר, עצובה?
"לצערי אני מוכרת את החברה שלי. המוצרים מהממים, אבל אני פותחת דף חדש בחיי".
מופעל על ידי Blogger.