Header Ads

שי חי: "אין בי חרטה, הייתי עושה הכל שוב"

שי חי: "אין בי חרטה, הייתי עושה הכל שוב"

בפעם הראשונה מאז עזיבתם הדרמטית את בית האח הגדול, שי חי, תניה ואיציק פגשו את ארז וקורין בשידור חי. אחרי שהסעירו את הרשת בפרישתם מהתכנית שלושה שבועות בלבד לפני אירוע הגמר, על הבמה בנוה אילן הם סוף סוף ענו על כל השאלות. מה יש לאיציק להגיד לטוקבקיסטים? ומה המסר של שי חי לזוכה של העונה? התשובות לפניכם

מערכת תכניות קשת | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 12/03/16 23:10 
ריאון ראשון של שי חי ותניה!!
ראיון ראשון של שי חי ותניה גרבר!!חובה לצפייה בסרטון!!"חובה שתף את סרטון זה!!!לעוד סרטונים הצטרפו האח הגדול-עדכונים חיים 24/7
‎Posted by ‎האח הגדול-עדכונים חיים 24/7‎ on‎ שבת 12 מרץ 2016
פחות מ-48 שעות מאז התחוללה הדרמה הגדולה בבית האח הגדול שבסיומה שי חי, תניה ואיציק עזבו את הבית, הערב בפעם הראשונה הם ניצבים מול המצלמות. עזיבתם המפתיעה של השלושה הסעירה את הרשת והשאירה אחריה כמה קצוות פתוחים. על הבמה בנוה אילן הם פגשו בפעם הראשונה מאז שיצאו מהבית, את ארז וקורין שמיד דרשו מהפורשים הטריים את התשובות לשאלות שסיקרנו את כולם בסוף השבוע האחרון.

הראשון לפגוש את ארז וקורין היה איציק כרסנטי. "כל מה שכולם ראו, זה אני. לא הייתה פה שום הצגה מעולם" הוא אמר. "קראתי את הטוקבקים שטענו שאני העבד שלו או הכלבלב שלו אבל אני לא הייתי. אנחנו פעלנו כחטיבה אחת", הגיב כרסנטי לשאלה האם הוא מתחרט שיצא מהבית בעקבות שי חי ותניה. "אני לא אמור להיות השי חי החדש כי שי חי יש רק אחד, אני אמור להיות איציק כרסנטי. הרווחתי מהתכנית הזאת רק דבר אחד, שני חברים שישארו איתי לאורך כל החיים- תני ושי חי". בעקבות המחמאות שקיבל מארז וקורין על התסרוקות שעיצב לדיירות הביגת, איציק שבמהלך העונה כונה קרלוס, הציע לקורין לעצב את שיערה גם כן ונפרד מהשניים בפעם האחרונה.

מיד אחרי איציק, אל הבמה עלו שי חי ותניה שפגשו את ארז וקורין לקול מחיאות הכפיים של הקהל. "זה נראה כמעט כאילו היה לי כיף שם", אמר שי חי על קליפ סיכום העונה שהוכן עבורו. כשנשאל מדוע בחר להשחיט את המיצב האמנותי שהכין אור, ענה שי חי בלי להסס: "אני רציתי לצאת מהבית ורציתי למחוק להם את החיוך סופית, בשיא הכנות אני אומר. המחשבה שלי לא הייתה שאני אשאר עד הגמר, אנצח ואני אקח את הדירה. אני לא באתי לנצח", הוא אמר. 
"מבחינתי אם אני צריך לשבת עכשיו בבית ולראות את תניה סובלת ולצאת החוצה לקחת דירה אז יש בזה טעם מר. אני מעדיף לסיים פה ועכשיו ולא לקבל את הדירה". לשאלתם של ארז וקורין, האם הבין שלמעשים שלו יהיו השלכות חד משמעיות, השיב שי חי:"אני הבנתי לחלוטין. עשיתי את זה בידיעה שלמה שאני יוצא מהבית. לא ישבתי שם כמו מסכן, זה לא האופי שלי. הייתי מאוד מאופק בבית הזה. אני לא מתחרט על כלום. הייתי עושה הכל שוב". שי חי השאיר גם מסר לזוכה הגדול של העונה: "אני יודע שמי שיצא אחרון מהבית הזה, יידע בליבו שהוא יצא מקום שני ולא מקום ראשון".

תניה, בת זוגו של שי חי שהפכה במהלך העונה לארוסתו, השיבה לארז וקורין על שאלתם- האם באמת היה חרם נגד בני הזוג בתוך הבית. "זה מאוד קל להגיד שאין בעיה איתי ובכל הזדמנות אפשרית פשוט להתעלם מהקיום שלי", אמרה תניה,  "מי שמחרים את הבן זוג שלי מוזמן להחרים אותי כי אני לעולם לא אתקרב לאדם כזה".

פוסטים חמים בבלוג:
מופעל על ידי Blogger.