Header Ads

שי חי: "מבחינתי אני במקום הראשון"

סוף שבוע סוער במיוחד בבית "האח הגדול": שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי עזבו את הבית במפתיע. במהלך מריבה שפרצה בבית, שבמסגרתה גם בעט במיצג של הדיירת אור סיונוב, הודיע שי חי, מועמד כמעט ודאי לניצחון, כי הוא מבקש לעזוב את הבית. בעקבות החלטתו עזבו את הבית גם בת זוגו וחברו לתוכנית. 
"תניה אמרה לי שאני מאה אחוז זוכה אבל זה לא משנה לי", הגיב שי חי אתמול בראיון ראשון מאז שיצא מהבית מחדרו במלון נווה אילן. "הגעתי למצב שאו שאני נשאר שלושה שבועות וסותם את הפה והופך לצל של הבן אדם שהייתי שלושה חודשים ומקבל דירה, או אני יוצא עכשיו, אחרי שנלחמתי, מקבל מכה אחר מכה, אין יותר הדחות פומביות, הם כבר לא רוצים לשמוע אותי אז אין לי גם עם מי לדבר. או שאני נשאר והופך לסמרטוט עם טעם מר בפה או שאני יוצא עכשיו כשאני מרגיש מנצח. אמרתי מההתחלה שאני לא נכנס לנצח, אלא אני נכנס כדי לא להפסיד וזה היה הכי חשוב לי. מבחינתי אני במקום הראשון, מבחינתי תניה מקום ראשון ומבחינתי איציק מקום ראשון. אנחנו לא אזרחים סוג ב'. לא רוצים אותנו, לא צריך, שיהיה לכם כיף". 
העזיבה הסעירה את צופי התוכנית, ובייחוד את מעריציו של שי חי. כפי שפורסם לראשונה באתר "ישראל היום" כבר ביום שישי בבוקר, שעות ספורות לאחר העזיבה, התקבלו אלפי בקשות ניתוק מערוץ 26, הערוץ שמשדר מבית "האח" 24 שעות ביממה. מעריציו של שי חי אשר פעילים במסגרת "צבא שי חי" הגיעו בסוף השבוע אל מחוץ למלון שבו נמצאו שי ותניה וצעקו להם מבחוץ. אמש הגיעו לאולפנים בהמוניהם והפגינו, בטענה שהתוכנית צריכה להסתיים. 
שי חי נחשב לאחד המתמודדים האהובים, אך גם השנויים במחלוקת בתולדות התוכנית. כבר בשבוע הראשון הפך לדייר הבולט בבית והרוב המכריע של העונה התנהל סביבו. כעת הוא ייאלץ להתרגל לחיים האמיתיים ולשאלה מה יעשו המעריצים.

פוסטים חמים בבלוג:
מופעל על ידי Blogger.