Header Ads

כל השקר בפרצוף! - הפלאפון של אור זאת רק המצאה

אחרי שתקראו את המאמר הבא, תבינו עד כמה מנסים לשחק לכם בראש!

"על תאוריית "הטלפון של אור" שרצה פה בימים האחרונים. אפרט פעם אחת ולתמיד כדיי שתבינו כמו שצריך. 

1.הסרטון שפורסם כאן בנוגע ל"טלפון" שיש לאור בתוך הקופסא הוא סרטון דמגוגי וערוך בצורה מאוד מגמתית שנועדה לשחק לכם בראש. מי שמעוניין לראות את השתלשלות הדברים ואיך הגיעה החפץ השחור לתוך הקופסא, מוזמן להכנס (עכשיו, כי עוד כמה שעות זה ימחק) לאתר של מאקו LIVE ולהעביר לשעה 18:17(אתמול). 

2. במהלך הזמן הזה אתם תראו שאור גוזרת וצובעת דמויות מנייר ולא ממש יודעת לשם מה (עדיין). 3. בהמשך, היא אומר שיש לה רעיון מה היא תעשה ואז שי-מיקה שואלת אותה מה היא תעשה ובהתחלה אור לא רוצה לספר אך לאחר מכן אור עונה שהיא בונה את האומן 17 (או TLV לא זוכר בדיוק) ומיד יוצאת מהמטבח לרגע להביא את הקופסא הגדולה (ובזמן הזה דיברה עם עומרי כנראה). 

4. בהמשך קסניה מגיעה, עומדת איפה שעומרי עמד ושואלת את אור מה היא עושה. אור אומרת לה שזו הפתעה. 5. קסניה מחייכת והולכת מבלי לדעת מה אור בונה. 6. עומרי מגיע, (הודיאו שראיתם) נעמד ומחייך ושואל "יכניסו אותי?". כלומר האם יכניסו אותו למועדון בגלל שאור תמיד מדברת על סלקציה. 7. בהמשך, לאחר עוד זמן מה רואים את אור מוציאה את קופסת הפודרה (לא מייקאפ) ומשתמשת בה כדיי לייצב את קופסת המייקאפ שמשמש בתוך הקופסא כאביזר כלשהו במועדון שהיא בונה. 

======================================== 

* גם כשאור שיחקה במיטה עם קופסה כלשהי זה לא היה טלפון. הינה הסיבות למה: 

1. אור תמיד משחקת עם כל מיני דברים כשהיא שוכבת ככה לבד. בזמן הזה שיחקה כנראה עם המכשיר להכנת סיגריות. 2. ההפקה לא יכולה לאפשר לאור הכנסת טלפון משתי סיבות עיקריות. הראשונה, התדר של הטלפון יכול לשבש להם את הקליטה מהמיקרופונים האלחוטיים ואף להשתלב עם השידור עצמו. הסיבה השניה היא שמעשה שכזה יחשוף את ההפקה לסיכון תביעה בסכום של מיליוני שקלים (גם מצד הדיירים וגם מצד הרשות השנייה). 

3. נשאל שאלה, למה ההפקה תסתכן בתביעה של מיליונים בשביל לתת לאור מכשיר טלפון ולא תכניס אותה לחדר האח או חלל הזמן (יש לה גם ככה שיר כל יום) ותתן לה לדבר בצורה חופשית עם העולם שבחוץ במקום ולהתלחש בתוך הבית? איפה ההגיון בזה?" 
עוד בבלוג: אמא של תני:"אוי ואבוי אם היו מגלים איפה אני גרה" 
מופעל על ידי Blogger.