Header Ads

האם "חוזרים הביתה" בוטלה בגלל שי חי?

האם "חוזרים הביתה" בוטלה בגלל שי חי?

האם סירובו של שי חי לשתף פעולה עם הפקת "האח הגדול" שמה קץ למסורת המפגש המצולם עם כל הדיירים אחרי היציאה מהבית? וגם: מורן אטיאס עם מיסטר ביג ושרי גבעתי תקועה במעלית

"חוזרים הביתה" מבוטלת: אחרי שש עונות שבהן נהגו בהפקת "האח הגדול" להפגיש בין כל דיירי הבית ימים ספורים לאחר הגמר, לתוכנית מיוחדת שהיא מעין סיכום של כל אירועי העונה הגדולים, החליטו השנה בקשת לבטל את הצילומים.
כידוע, שי חי אמנם שומר על מערכת יחסים טובה עם ההפקה ואף הודה ל"אח הגדול" בסיום העונה, אך בפועל הוא לא משתף פעולה עם ההפקה בכל הנוגע לתוכנית ולכן גם לא השתתף בתוכנית הגמר. מכאן שבעונה הזאת, שעסקה ברובה בשי חי וביחסיו עם הדיירים האחרים, אין טעם לצלם תוכנית מהסוג הזה שהוא לא משתתף בה. עם זאת, גורמים בזכיינית טוענים כי התוכנית לא בוטלה בגלל סירובו של שי חי לשתף פעולה עם ההפקה אלא מסיבות אחרות. בקשת סירבו להגיב לדברים. 

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: המסיבה שלא נגמרת: כל החברים חוגגים עם ברק

ביג מזל טוב: בסוף השבוע חגגה השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס יום הולדת 35. אטיאס נמצאת בימים אלו בצילומים לעונה השלישית של הסדרה "הרודן", שמצטלמת בבודפשט, ותשהה שם בחודשים הקרובים. מי שהצטרף לעונה החדשה של הסדרה והפתיע גם אותנו היה האורח כריס נות', שאתם מכירים כמיסטר ביג.
גבעתי נתקעה במעלית: שרי גבעתידנה גרוצקי ומיכל ינאי, שהיא גם הפרזנטורית, הגיעו להשקת החנות עצמל'ה במודיעין. למי שלא הבין למה גבעתי איחרה, זה רק בגלל שהיא נתקעה במעלית כעשר דקות.

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.