Header Ads

האם "חוזרים הביתה" בוטלה בגלל שי חי?

האם "חוזרים הביתה" בוטלה בגלל שי חי?


התכנית בה חוזרים המתמודדים לבית "האח" לא תשודר • וגם: מיסטר ביג ומורן אטיאס בסידרה אחת, ושרי גבעתי מאחרת

חוזרים הביתה" מבוטלת. אחרי שש עונות שבהן נהגו בהפקת "האח הגדול" להפגיש בין כל דיירי הבית ימים ספורים לאחר הגמר, לתוכנית מיוחדת שהיא מעין סיכום של כל אירועי העונה הגדולים, החליטו השנה בקשת לבטל את הצילומים. כידוע, שי חי אמנם שומר על מערכת יחסים טובה עם ההפקה ואף הודה ל"אח הגדול" בסיום העונה, אך בפועל הוא לא משתף פעולה עם ההפקה בכל הנוגע לתוכנית ולכן גם לא השתתף בתוכנית הגמר. מכאן שבעונה הזאת, שעסקה ברובה בשי חי וביחסיו עם הדיירים האחרים, אין טעם לצלם תוכנית מהסוג הזה שהוא לא משתתף בה. עם זאת, גורמים בזכיינית טוענים כי התוכנית לא בוטלה בגלל סירובו של שי חי לשתף פעולה עם ההפקה אלא מסיבות אחרות. בקשת סירבו להגיב לדברים. 
בסוף השבוע חגגה השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס יום הולדת 35. אטיאס נמצאת בימים אלו בצילומים לעונה השלישית של הסידרה "הרודן", שמצטלמת בבודפשט, ותשהה שם בחודשים הקרובים. מי שהצטרף לעונה החדשה של הסידרה והפתיע גם אותנו היה האורח כריס נות', שאתם מכירים כמיסטר ביג. 
בעתי נתקעה במעלית. שרי גבעתידנה גרוצקי ומיכל ינאי, שהיא גם הפרזנטורית, הגיעו להשקת החנות עצמל'ה במודיעין. למי שלא הבין למה גבעתי איחרה, זה רק בגלל שהיא נתקעה במעלית כעשר דקות.  

מופעל על ידי Blogger.