Header Ads

המסיבה שלא נגמרת: כל החברים חוגגים עם ברק

המסיבה שלא נגמרת: כל החברים חוגגים עם ברק

אחרי שסיימו לחגוג בכל עיר אפשרית בארץ מבית שמש ועד קצרין, דיירי העונה השביעית של "האח הגדול" הגיעו למסיבה אחת נוספת והפעם, בחסות ברק ומקורביו. לא מבטיחים לכם שזו החגיגה האחרונה, אבל תהנו ממנה כאילו היא כן

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 10/04/16 14:20 
בערב הגמר בנו תושבי בית שמש על מסיבה גדולה באולם הספורט המקומי, אבל במקום זה הפכה החגיגה של ברק אדרי לאירוע אינטימי בו חגגו את יציאתו מבית "האח הגדול" ונראה שעבורו זה פשוט לא הספיק.
ברק אסף את המשפחה והחברים מהבית, בצירוף מנצח של החברים מנווה אילן, ואתמול בערב הם התכנסו כדי לחגוג פעם אחת נוספת את סיום התקופה המשמעותית הזו בחייו.
עשרות החברים, אלה המפורסמים וגם אלה שפחות, הגיעו למתחם חדרי הקריוקי "מיאון דה מייק" ברחובות כדי להצטלם, להתמנגל, לרקוד ולשיר כאילו כל אחד מהם הוא מינימום חובי סטאר בסיבוב הראשון שלו בפריים טיים (זוכרים את זה?).
בזמן שדודו בא עם מצברוח טוב ועמרי הגיע עם קסניה, מי שבלטה בהיעדרה הייתה דווקא זוכת העונה שי מיקרה, שבגלל אילוצים לא הצליחה להגיע. במקומה היו שם גם אסתי-לי פז שנראתה קרובה במיוחד לברק, והחבר הצמוד מהבית מייקי אלרוי.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: סוף סוף: תניה מקבלת טבעת אירוסים משי חי

חברה קרובה אפילו יותר שהגיעה לשם הייתה אור סיונוב שבאה כדי להשלים פערים עם מי שנטשו מוקדם יותר העונה, תמר שילה, קוקו ורינת. אותנו הם כמובן שכחו, אבל זה לא אומר שלא הרגשנו נוח להפתיע אותם ופשוט להגיע בלי הזמנה.

פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.