Header Ads

אביבית בר זוהר: אם היינו באותו בית והוא היה רווק אז היה רומן

אביבית בר זוהר: אם היינו באותו בית והוא היה רווק אז היה רומן

אל רשימת השיאים של העונה השביעית של "האח הגדול" נכנס אתמול שיא די חשוב, אלפי המעריצים של שי חי הגיעו לחגוג את הערצתם ל"מלך" במסיבה שלא נראתה כמותה ומה שהיה שם זה פשוט טירוף. תשאלו את אביבית בר זוהר

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 05/04/16 11:31 
אם יש מישהו שחייב תודה ממש ענקית לשי חי ואור סיונוב אלו לא אנחנו, לא אתם ואפילו לא הדיירים בנווה אילן. מי כן? מועדון האומן 17 שאחרי התקרית של אור סיונוב ביום שישי שוב בכותרות והפעם, בזכות שי חי.
צבא האמת של שי חי הוכיחו אתמול שהם קיימים גם מעבר לדפי קבוצת הפייסבוק הוירטואלית, והגיעו לקיים את אירוע הענק שתכננו זה חודשים במועדון "האומן 17" בהמוניהם.
אלפי אנשים הגיעו למקום שנקבע כמחווה לשי וליצירה של אור סיונוב, רק כדי לפגוש פייס טו פייס את המלך שלהם ופמלייתו שכוללת את הארוסה, תניה גרבר, והחברים הטובים מהבית, ארבל קינן ואיציק כרסנטי, להצטלם איתו, לשמוע אותו נואם ולצאת מגדרים מרוב אושר.
הקהל שנכח במקום כלל אנשים מכל הארץ, מכל המינים, העדות, הגילים והסטטוסים המשפחתיים, והוא פשוט לא הצליח להרגע מהנוכחות של הדייר ואף הדגישו בכל רגע נתון את הערצתם אליו כשביניהם בלטה מישהי אחת במיוחד - אביבית בר זוהר.
עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: 24 שעות אחרי: קסניה טרנטול מגיעה שוב לנווה אילן 

את מקום הכבוד שלה בעסק הזה קיבלה אביבית אחרי שנכנסה לבית "האח הגדול" ושמרה על כבודו של שי חי. לאירוע היא הגיעו בלוק שהבליט את הנוכחות שלה, הבהירה שהיא אחת מגדולות המעריצות של שי חי ואף אמרה שאם היו באותו בית והוא היה רווק אז היה רומן. אנחנו מקווים שתניה לא קוראת את זה.


פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.