Header Ads

שי חי פונה לצבא: "תעשו לי ששי מיקה תנצח"

שי חי פונה לצבא: "תעשו לי ששי מיקה תנצח"

למרות שחשבנו שאת הרומן שלו עם דיירי "האח הגדול" הוא סיים ברגע שיצא מהבית, נראה שאפילו שי חי מתקשה להתעלם מהעובדה שהיום בערב מתרחש הגמר הגדול והוא מחליט לאמץ לעצמו פייבוריטית ולעשות כל שביכולתו כדי שתנצח. שי מיקה, נראה שעשית משהו נכון. או לא נכון, תלוי את מי שואלים

יפעת הללי אברהם | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 | פורסם 06/04/16 10:32 
יש לנו תחושה שצבא האמת של שי חי מגיע לגיל בגרות. המעריצים מתחילים להבין שלמרות שהם נורא רוצים שהוא ינצח, שי חי כבר לא יגיע לגמר וההחלטה ללכת עם "הרע במיעוטו" מגיעה עכשיו כהוראה מראש הצבא עצמו.

רגע לפני הגמר הגדול שי חי פרסם בפייסבוק שלו הודעה רשמית בה כתב: "חברים, המורה שלי אמר לי פעם, 'אם מישהו עשה לך משהו רע, תשכח ותסלח, אם מישהו עשה לך משהו טוב, בבקשה אף פעם אל תשכח'.

למה התכוון המאסטר של המאסטר? שימו לב: "שי הכינה לי את החולצה לריי, את זה לא אשכח". אז מה הוא רוצה לעשות לה כמחווה? בקשה פשוטה מהחיילים שעלולה לשנות את כללי המשחק - "תעשו לי שהיא תנצח".

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: שי חי פונה לצבא: "תעשו לי ששי מיקה תנצח" 
בבלוג: אביבית בר זוהר: אם היינו באותו בית והוא היה רווק אז היה רומן 
בבלוג: "את בורחת, אני לא הייתי עוזב את המשפחה שלי אם אבא שלי היה נפטר" 
שי חי הבהיר חד משמעית לכל עוקבי עמוד הפייסבוק שלו, מעריציו וצבא האמת, שמונה קרוב ל-17 אלף איש, במי הוא תומך ומי מבחינתו אמור לזכות בדירה וכמו שאנחנו מכירים את המעריצים, הם ימלאו.
אגב, שי חי לא היה היחידי שהריץ את שי מיקה לגמר, גם ארבל קינן, תניה גרבר ואיציק כרסנטי הצטרפו בפוסטים הקוראים לצופים להצביע עבור שי מיקה לניצחון. 


פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.