Header Ads

עצמאות 2017: מי יופיע איפה - וכמה ירוויח?

עצמאות 2017: מי יופיע איפה - וכמה ירוויח?

עיריית חיפה תשלם 340 אלף שקלים לאייל גולן על שתי הופעות - וזה אפילו לא חצי ממה שהוא ירוויח בערב יום העצמאות. סטטיק ובן אל תבורי יקבלו כמעט חצי מיליון שקלים על ארבע הופעות תוך פחות מיממה - וגם עדן בן זקן מזנקת לצמרת. רועי בר מגיש: המדריך למופעי החג - ושיאני השכר של 2017

גילי כהן | אנשי הטלוויזיה-הרשמי פורסם 21:49 21/04/2017
ערב אחד, מאות אמנים, עשרות במות - וכסף, הרבה מאוד כסף: ב-1 במאי, ערב יום העצמאות, ייארחו העיריות והמועצות
המקומיות ברחבי הארץ את מיטב האמנים, וישלמו להם לא מעט בשביל הופעותיהם. האמנים המצליחים ביותר יסיימו את ערב החג עם שלל של מאות אלפי שקלים מנדודיהם בין הבמות. כמדי שנה, רועי בר מגיש לכם מדריך מופעי יום העצמאות - עם שיאני השכר של השנה, וההופעות שיתקיימו ליד הבית שלכם. הפרטים לפניכם.

את הפסגה השנה חולקים אייל גולן ומשה פרץ: שניהם יקבלו עבור כל הופעה כ-175-170 אלף שקלים. אחריהם מתקבצים שרית חדד, שלומי שבת וליאור נרקיס, עם 150 אלף שקלים כל אחד, על כל מופע שיערכו בחג. עומר אדם יקבל 140 אלף שקלים על כל מופע, חברי להקת תיסלם יחלקו ביניהם 125 אלף שקלים - ואחריהם, כוכבי הפופ הצעירים סטטיק ובן אל תבורי: כפי שפורסם ב-ynet, השניים ירוויחו כמעט חצי מיליון שקלים תוך יממה אחת - 120 אלף שקלים לכל אחת מארבע ההופעות שיערכו. צמודה אליהם הזמרת עדן בן זקן, ואחריה סוגרים את העשירייה חברי להקת אתניקס, עם 100 אלף שקלים להופעה.

אזור הדרום

אל בירת הנגב באר שבע יגיעו עמיר בניון ואליעד נחום, שיקבלו 95 אלף ו-85 אלף שקלים בהתאמה. סטטיק ובן אל תבורי יופיעו באשדוד, בקריית מלאכי ובקריית גת - עבור 120 אלף שקלים לכל הופעה. באשדוד הם יפגשו את שתי זמרות נוספות מצמרת השכר של החג - מירי מסיקה ועדן בן זקן. בקריית מלאכי הם יפגשו חבר נוסף מהפסגה - ליאור נרקיס.

נועה קירל תקבל 50 אלף שקלים על הופעתה בדימונה, ולמחרת תגיע לשם עדן בן זקן (120 אלף). באופקים יופיע אביב גפן, עבור 100 אלף שקלים - ולמחרת יבקר במקום משה פרץ, שיקבל 140 אלף שקלים (לעומת 175 אלף - שכרו בערב החג). גפן יגיע גם למיתר, ובערד תופיע דנה אינטרנשיונל עבור 50 אלף שקלים. אביהו שבת יצטרף לחגיגות של תושבי מצפה רמון, ובשדרות יהנו מהופעות של אליעד נחום, איב אנד ליר וג'ולייטה.

אזור השפלה

יובל דיין, שתספק השנה את אחד המופעים המרכזיים בתל אביב, תגיע במהלך הערב גם לגדרה ולבאר יעקב - ותקבל על כל הופעה 70 אלף שקלים. ברחובות יופיעו קטריקס ודורון ביטון, ובלוד משקיעים השנה בשני אמנים יקרים יחסית - משה פרץ ועדן בן זקן. יחד, ההופעות הללו יעלו לעירייה כ-300 אלף שקלים.

אזור ירושלים

בבירה, שכר האמנים צנוע יחסית: חברי הפרויקט של רביבו יקבלו 65 אלף שקלים על הופעתם, ויהורם גאון ישתכר 50 אלף שקלים. גם קרולינה, להקת אטרף, אריק סיני ומשה להב והטיש הגדול יעלו לירושלים בערב החג, תמורת שכר צנוע יותר. קובי פרץ יערוך שלוש הופעות בשכונות שונות בבירה ויקבל בסך הכל כ-150 אלף שקלים.

במודיעין גייסו לערב החג את חברי להקת אולטראס, איתי לוי ושרון חזיז, במעלה אדומים את טררם ובבית שמש יופיעו מוש בן ארי, קטריקס ודורון ביטון ורגב הוד.

אזור המרכז

בתל אביב, כמדי שנה, לא מביאים את שיאני השכר - יובל דיין תקבל את הסכום הגבוה ביותר, ומלבדה יופיעו בבמות השונות ברחבי העיר גם אילנה אביטל, מתי סרי, שי צברי, שמעון בוסקילה, אורי בנאי, דודו טסה ועוד. ברמת גן השכנה יערכו קובי אפללו וגלעד שגב שתי הופעות כל אחד, ומלבדם יגיעו לבמות גם הדג נחש, מאיה בוסקילה, נדב גדג' ודיקלה.

איתי לוי יגיע לאזור, לחולון ולפתח תקווה - שם יופיעו גם שניים משיאני השכר של השנה, עומר אדם ועדן בן זקן. סטטיק ובן אל תבורי, גם הם מצמרת המופעים של השנה, יגיעו לראשון לציון, ורמי קלינשטיין יופיע בגני תקווה עבור 80 אלף שקלים.

אזור השרון

שרית חדד, הזמרת בעלת השכר הגבוה ביותר השנה, תופיע באריאל ותקבל 150 אלף שקלים. פאר טסי יקבל גם הוא סכום מכובד של 100 אלף שקלים על הופעותו בהרצליה. ברעננה יהנו התושבים מהופעות של עילי בוטנר וילדי החוץ ושל גידי גוב, ובבימה נוספת שתוקדש לאמנים צעירים יופיעו התקווה 6 וקפה שחור חזק. בחדרה יופיעו פבלו רוזנברג ושמעון בוסקילה, ובכפר סבא יעלה לבמה הראפר טליסמאן.

אזור הצפון

ולבסוף, אזור הצפון - שם תמצאו השנה את מרבית שיאני השכר. אייל גולן יקיים שתי הופעות בחיפה ויקבל עליהן לא פחות מ-340 אלף שקלים - והוא רק אחד מיני רבים: בעיר הצפונית יופיעו גם אתניקס, פאר טסי, לירן דנינו, טליסמאן, בלקן ביט בוקס, נתן גושן, התקווה 6, שולי רנד, אביאור מלסה, שלומי סרנגה, מושיק עפיה, מרסדס בנד ועוד.

גולן יגיע גם לצפת, לקריית חיים ולקריית מוצקין, שם יפגוש בין היתר את חברי משינה ותיסלם. משה פרץ, שחולק את אייל גולן את הפסגה, יופיעו בעכו ובקריית ביאליק, ובכרמיאל יופיעו שלומי שבת, היהודים, ספיר סבן, אליענה תדהר וקפה שחור חזק. מאור אדרי ירחיק עד קריית שמונה עבור 75 אלף שקלים, ולמחרת יופיעו שם סטטיק ובן אל תבורי - עבור 120 אלף שקלים.
הבהרה: נתוני השכר של האמנים מתבססים ברובם על מידע מהרשויות המקומיות. במקרים שבהם נציגי הרשויות סירבו לספק את הנתונים, הסכומים התבססו על מידע שנאסף על-ידי כתבי אנשי תקשרות מגורמים שונים בעיריות, בחברות ההפקה ובקרב נציגי האמנים.
ג



מופעל על ידי Blogger.