Header Ads

שרון גל נגד "הארץ": אין הבדל בינו לעיתון נאצי

שרון גל נגד "הארץ": אין הבדל בינו לעיתון נאצי

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 08:00 15/04/2017

לאחר שעיתון "הארץ" פרסם את טורו של יוסי קליין, שתקף את הציונות הדתית וטען כי הם מסוכנים יותר מחיזבאללה ושמטרתם להשתלט על המדינה - כתב דייר "האח הגדול" וח"כ לשעבר שרון גל פוסט זועם בפייסבוק נגד העיתון. "ממליץ ל'הארץ' להדפיס את העיתון בגרמנית ולשנות את שמו ל'דר שטירמר' (שבועון שהיה חלק מהתעמולה הנאצית), כבר אין הבדל כזה גדול", תקף גל.

קליין פרסם אתמול (ד') מאמר חריף שעורר סערה ברשת וגרר הדים גם במערכת הפוליטית. "הדתיים הלאומיים מסוכנים. מסוכנים יותר מהחיזבאללה, יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים. את הערבים אפשר להרוג, אותם לא. מה הם רוצים? להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים", כתב קליין בפתח המאמר (המושג "להרוג" שונה מאוחר יותר באתר 'הארץ' ל-"לנטרל").

עוד כתב בטורו קליין כי "הלאומיות הדתית שלהם היא לאומנות קיצונית, עטופה ביראת שמים חסודה. היא מחלחלת למערכת החינוך, מתחזקת בצבא ומשפיעה על בית המשפט העליון. הם כבר בדרך אלינו, עוד רגע והם פורצים את הדלת".
קליין האשים כי בחסות השם 'ציונות דתית' מבצעים הדתיים "מעשים מגונים כשעיניים מתגלגלות השמיימה". לדבריו, הדתיים מרקידים את ראש הממשלה על האצבע הקטנה ואת השרים כבובות על חוט. "עכשיו, כשעוד רגע הם נכנסים אלינו הביתה, הם מורידים את המסיכות", טען.

"השקר הוא אצלם דרך חיים, הרמאות היא עיקרון. את הדמוקרטיה וזכויות האדם הם העבירו גיור כהלכה. אימרו מעתה: דמוקרטיה רק לעם היהודי, וזכויות רק לאדם היהודי", כתב קליין עוד והוסיף: "עכשיו, כשהם כבר אינם זקוקים לנו, נפטרנו, תודה לאל, מ'אהבת ישראל' המזויפת ו'ההתנחלות בלבבות' המדומה שלהם".
ג
מופעל על ידי Blogger.