Header Ads

המחטף הלילי של קשת: שינתה את שם עמוד הפייסבוק של האח הגדול

המחטף הלילי של קשת: שינתה את שם עמוד הפייסבוק של האח הגדול

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 12:30 15/04/2017

זכיינית ערוץ 2 'קשת' שנפרדה לאחרונה מתוכנית הדגל שלה 'האח הגדול' לטובת 'רשת', משאירה לעצמה מזכרת משמעותית מתוכנית הריאליטי.

אמש (חמישי) בשעה 23:30 לערך קיבלו אוהדי עמוד הפייסבוק של 'האח הגדול' שמנה למעלה מחצי מיליון איש, נוטיפיקציה ובה התבשרו כי העמוד שינה את שמו מ'האח הגדול' ל'קשת'.
שינוי דרמטי כזה מעמוד של תוכנית ספציפית לעמוד כללי אסור על פי חוקי פייסבוק והפרה כזו כלולה לגרור גם למחיקה לצמיתות של הדף, דבר שכנראה לא יקרה במקרה הנ"ל מכיוון שמדובר בגוף גדול כל כך וגם בעמוד מאושר ע"י פייסבוק, פריבילגיה של טייקונים אולי יש לציין.

המשמעות הפשוטה היא שכל מי שעשה אי פעם לייק לעמוד הפייסבוק של "האח הגדול" וממתין לעדכונים בנושא, מעתה יקבל בעל כורחו עדכונים של "קשת" או במילים אחרות – שותף לקומבינה ששווה הרבה מאוד כסף לטובת הזכיינית אם להשוות את מספר הלייקים של העמוד הנוכחי שלה של "קשת" לעומת עמוד "האח הגדול" לשעבר שהפך לעמוד של קשת.
על פי דירוג SpyTheNet לשנת 2016, עמוד האח הגדול מדורג במקום ה-32 עם למעלה מ-3K אינטראקציות ממוצעות לסטטוס והוא נחשב לאחד העמודים המרכזיים של קשת, לצד עמוד ארץ נהדרת שבמקום ה-21.
מופעל על ידי Blogger.