Header Ads

"אני לא יכולה להתאכזב ממישהו שלא ממש חשוב לי"

"אני לא יכולה להתאכזב ממישהו שלא ממש חשוב לי"

את המשפט הזה מעיין אמרה על אורנה בראיון זוגי עם אביחי למוסף סוף השבוע של "ישראל היום". מהאקס עומר אדם ("הוא היה עם בת הזוג שלו והורדתי את הראש") ועד המחלה של אביחי ("ישבתי בבית לבד במשך 11 חודשים, בדיכאון") - מעיין ואביחי דיברו על הכל כולל הכל

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 17:17 6/04/2017

רגע אחרי שיצאו מבית "האח הגדול" הוא כמנצח הגדול של העונה והיא כבת הזוג שלו, אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי כבר התייצבו לראיון זוגי ראשון שהעניקו לערן סויסה ויפורסם מגגחר במוסף ״שישבת״.

השניים עוד לא הספיקו לעכל את הסטטוס החדש, או מה קורה בשגרה שלא היו חלק ממנה בארבעת החודשים שלפני, עדיין הצליחו לגבש דעות די מהר על דברים, וגם הגיעו מוכנים לשאלות על טיב הקשר שלהם והשמועות סביב כמה הוא אמיתי.

"הפחדים שלו הם הפחדים שלי", משתפת מעיין. "אני ממש מקווה שהקשר הזה יישמר ויגדל, אבל אני רואה את הקשיים בדרך, ואני ממש לא מתכוונת לבעיית הראייה שלו. יש דברים אחרים בחוץ שלא חווינו ולא ראינו, ונצטרך להתמודד".

הניצחון של אביחי דירבן אותך לשמור על הקשר?

"הניצחון לא שינה לי הרבה. לאורך כל העונה חשבתי שהוא או חמימו ינצחו. הזכייה בדירה היא לא מה שעושה לי את זה. הדירה מגיעה לאביחי. הוא צריך להחליט מה הוא עושה איתה, זה לא קשור אלי בכלל".

"החיבוק הראשון שנתתי היה לאמא ולאבא שלו, ורק אחר כך להורים שלי", מוסיפה מעיין. "גם האחים שלו ניגשו אלי מיד. זה היה כיף, כי בבית לא ידענו מה חושבים על הקשר שלנו, בייחוד אחרי המשפט של אמו. מאוד חשוב לי מה המשפחה של הבן זוג שלי חושבת עלי. זה חשוב, כי יש חגים ושבתות, ואולי בעתיד גם ילדים, וצריך קשר טוב".

פתחתם מאז את עניין "שמשון ודלילה"?

מעיין: "לא".

אביחי: "זה מאחורינו. יכול להיות שאמא שלי התכוונה להגיד שאני רוצה את מעיין יותר משהיא רוצה אותי. אגב, קראתי כתבה שבה אבא של מעיין דיבר עלי, והוא דיבר יפה".

הדיירים בבית לא ממש פרגנו לזוגיות שלכם.
מעיין: "כמעט אף אחד, חוץ מתאלין המהממת. אורנה, שהיתה החברה הכי טובה שלי בבית, לא פירגנה. דן פירגן יותר, אני מאוד אוהבת אותו".
דבריה של מעיין על אורנה לא מפתיעים לאור מה שפורסם אצלנו שהשלושה בחרו לא להיות בקשר עם אורנה לאחר שהבינו שכל שרצתה זה להגיע על גבם לגמר, "חברים שלי אמרו לי שהם אהבו את אורנה עד שהיא אמרה את המשפט הזה", אומר אביחי.  
"בדיעבד הבנתי שבכל מיני שיחות בבית ועם האח היו השוואות שלה אלי, שיצרו סוג של קנאה", מוסיפה מעיין. "אבל אני בחיים לא השוויתי אותה אלי. כבודה במקומו מונח, אבל אנחנו מאוד שונות בסגנון, בגיל ובעוד דברים. ואם כבר משווים, אז היתרונות הן אצלי. אז בשביל מה?".
דיברתן אחרי הגמר?
"'שלום שלום'. כשהיא יצאה מהבית היא לחשה לי באוזן שהיא ביקשה מכולם לסמס לאביחי. הסתכלתי עליה והרמתי גבה, כי עם כל הפרגון שלי לאביחי, אני הייתי החברה הכי טובה שלה בבית".
התאכזבת ממנה?
"אני לא יכולה להתאכזב ממישהו שלא ממש חשוב לי. בוא נודה על האמת, ראיתי את הדברים האלה בבית והעדפתי להיראות תמימה ולא להתעמת כדי לא להגיע למקומות האלה".
תישארו חברות?
"חשבתי על זה קצת אחרי שיצאתי, ושמעתי דברים. האמת היא שממש לא חסרות לי חברות, אז ברכה והצלחה לכולם".
עוד כשנכנסה לבית "האח הגדול", סיפרה אשכנזי בתעודת הזהות שלה על מערכת היחסים שניהלה בעבר עם הזמר עומר אדם - ואפילו טענה שהשיר "פוליטיקה וסקס" נכתב עליה. 
במהלך התוכנית היו לך תהיות אם הוא רואה אותך עם אביחי?
"כשהאח הגדול השמיע לנו שירים שלו, עברה בי מחשבה קטנה. מאז שנפרדנו, לפני כמעט שנתיים, הקפדתי שלא להעלות תמונות שלי עם בחורים כדי לשמור את זה לעצמי. פתאום עם אביחי כל המדינה ידעה, ונורא פחדתי מזה".
כשאת נפגשת עם עומר, אתם אומרים שלום?
"מאז שהוא בזוגיות - פחות. היו כמה פעמים שראיתי אותו, אבל הוא היה עם בת הזוג שלו והורדתי את הראש, כי רציתי לכבד אותם. גם אני, אם היה לי בן זוג והאקסית שלו היתה עוברת, הייתי אומרת לעצמי, 'הלוואי שתזוז'. אז זה מה שעשיתי איתם".
אביחי, נכנסת לנעליים גדולות.
"השתגעת? זה עומר אדם, אני לא יכול להיכנס לנעליים שלו. שתדע, הרבה פעמים ביקשתי מהאח לשים שירים שלו, כי זה שיעשע אותי. עומר הוא העבר של מעיין, כל אחד והייחודיות שלו, ואני לא נכנס לנעליים של אף אחד".
במהלך בדיקות שגרתיות לקביעת הפרופיל הצבאי התגלה שאוחנה סובל מריטיניטיס פיגמנטוזה, מחלה ניוונית של העין, שלאורך השנים תפגע בראייתו באופן משמעותי, עד לסכנה של עיוורון מלא. 
"ישבתי חצי שנה בבית. קראתי המון", מספר אוחנה על הימים ההם. "בתקופה ההיא עדיין יכולתי לקרוא הרבה זמן בלי שהעיניים שלי יתעייפו. רוב הזמן לא הייתי מוכן לקבל את זה שאני עיוור. הדחקתי, ועד היום אני מדחיק. אני עדיין חי בסרט שאראה שוב ביום מן הימים".
הרגשת שאתה מעל הדיירים בבית האח בגלל זה?
"מנטלית, בוודאי. עברתי חיים קשים משלהם. עם כל הכבוד לניתוק בבית האח הגדול, מבחינתי זאת בדיחה. אני ישבתי בבית לבד במשך 11 חודשים, בדיכאון, ולא יצאתי מהחדר. אז אתה מדבר איתי על בית עם 15 אנשים?".
מה התוכניות שלכם הלאה?
אביחי: "שאלו אותי שבע פעמים אם אעזוב עכשיו את אילת. לכולם עניתי שאתפנה לחשוב על זה אחרי החגים".
תעשו את ליל הסדר ביחד?
מעיין: "הזמנתי אותו אבל הוא שומר מסורת, אז זה קצת בעייתי. נתחיל בארוחת ערב ונתקדם לאט לאט".


מופעל על ידי Blogger.