Header Ads

אבא של שני על אורנה: "למדתי שהחוכמה בחיים היא 'לדפדף'"

אבא של שני על אורנה: "למדתי שהחוכמה בחיים היא 'לדפדף'"

אמנם אנחנו לקראת חג הפסח ודי רחוקים מיום כיפור, אבל אילן גולדשטיין, אביה של שני גולדשטיין, מצליח להוכיח ללא ספק שהוא יודע לסלוח ולמחול. אילן, שצפה בבתו בבית המפורסם במשך שלושה חודשים, הצטלם עם מי שהייתה יריבה של שני בתוך הבית - הלוא היא אורנה דנינו. הגולשים לא הפסיקו להגיב לו, אבל הוא דווקא לא מתרגש

האח הגדול | האח הגדול עדכונים חיים 24/7 פורסם 18:17 6/04/2017

אמנם העונה השמינית של "האח הגדול" הסתיימה, אבל נדמה שהדרמות ממש לא עתידות להפסק בזמן הקרוב. אילן, אביה של שני גולדשטיין, העלה תמונה עם אורנה דנינו שגררה לא מעט תגובות כועסות על כך שהוא מתחבר עם מי שהייתה היריבה של בתו במשך עונה שלמה.
אילן, שכנראה הבין שתמונה אחת שווה 545467842 טוקבקיסטים, כתב פוסט על מנת להסביר למה הוא העלה את התמונה המשותפת ועל הדרך העביר שיעור קצר בסובלנות וסבלנות.
 "בוקר טוב לכל החברות והחברים. עקבות אירועי אמש הייתי רוצה לומר לכם מס' דברים: ראשית, אני ניגשתי אל אורנה והצגתי את עצמי. לא היא ביקשה להצטלם, אלא אני. רציתי להעביר לשניקי את התמונה", כתב אילן.
"חברה שלה, כפי הנראה, צילמה אותנו בעודי עושה סלפי איתה והעלתה את התמונה לרשת. זה גם בסדר גמור מבחינתי. אם היה בי כעס על מי מהמתמודדים במהלך התוכנית - הוא כמעט נמוג. אל תשכחו, כאשר אנחנו כועסים אנו פוגעים קודם כל בעצמנו", הוסיף.
"אני למדתי שהחוכמה בחיים היא 'לדפדף', להעביר הלאה, לקבור עמוק ולהמשיך את החיים. אבל זה אני, וכנראה שזאת גם שניקי. אני מציע לכם לנסות גם, זה לא מזיק". הבנתם? הפנמתם? אז אל תכעסו אם תשמעו בקרוב את אילן בדואט עם אורנה ל"טוב להודות לשם", סבבה?


מופעל על ידי Blogger.