Header Ads

האח הגדול - כל האמת בפרצוף: גרסת הטוקבקטיסטים

והפעם, התור של מיכל:

הרבה שאלות נשאלו אמש; האם זהו הפרק הכי משעמם של האח הגדול עד כה? או שמא יהיה עוד פרק שיגבור עליו? האם באמת כפי שהתריעו נביאי הזעם - אין עונה בלי שי חי? סצינת החיבוק הקבוצתי בגשם לצלילי טרייסי צ'פמן בהחלט הייתה נראית כמו הסנריו הפארודי של - כך ייראה הבית בלי שי חי, אבל נגיע לזה בהמש

עוד ב-בלוג האח הגדול עדכונים חיים 24/7 סלבס: 
בבלוג: הפתעה: יוצאי ״האח הגדול״ חוזרים לבית 

כל האמת בפרצוף, גרסת הטוקבקיסטים

הפרק התחיל עם עם ההתמוטטות הצפויה של ברק עקב עזיבתה של אור, מה שהעלה אצלנו בבית את הדיון הסוער: האם הוא בכה יותר כשמייקי הודח או אור? החלטנו שזה לא עד כדי כך חשוב, הזמנו פיצה והמשכנו בצפייה. אז עכשיו כשכאמור, שי חי כבר לא נמצא בבית והאינטרקציה זורמת לה על מי מנוחות (שזה בתרגום לטלוויזיה = שעמום), בהפקה חייבים לחרחר את המצב איכשהו ומי הכי טוב בלחרחר ובלהגיד את כל האמת בפנים בלי לעדן אותה או לפחד מההשלכות: הטוקבקיסטים כמובן!

האח הגדול הבין את הפתרון המושלם, כבר אין מי שיישב מולם ויגיד להם עליהם דברים נוראים? דווקא יש! הנה מסך עם טוקבקים שיושב מולם ואומר עליהם דברים נוראים ובכדי לשכלל את ההתעללות הם גם יהיו אלה שיקריאו את הדברים בעצמם. ופה לשי חי יש תחרות, כי ידוע כבר לכל שאין רשע גולמי יותר, בוטה יותר ואכזרי יותר מרשעו של הטוקבקיסט ההולם על המקלדת וחותם בשם העט "אחד שיודע". ואכן, חמשת המתמודדים קראו על עצמם דברים לא פשוטים בכלל, בעודם מחוברים למד דופק, שיסגיר בדיוק את איך שזה גרם להם גם להרגיש. איך שי חי לא חשב על זה קודם??
שי חי אין דה האוס

אז רוחו של שי חי חוזרת לרדוף את הדיירים ומונשמת מלאכותית על ידי ההפקה בדמות טוקבקיסטים שדורשים דין וחשבון. עמרי שומע שהוא אחלה גבר שבגברים וגם חרא ומנייאק, משי מיקה נחסכים אלפי הטוקבקים על כך שהיא הרוצחת של תאיר רדא, קסניה מגלה שחושבים שהיא פלקט ומבטלת את הטיעון בדופק שלא עולה לרגע מעל הדופק הרגיל שלה (פלקט או רוסייה קשוחה - טרם הוכרע) ברק מקריא טוקבקי רשע על עצמו בקריאה שייקספירית וזה צורם כפליים ודודו כמובן - לא בנוי ללקרוא (בכלל) או על עצמו דברים מרושעים בשום צורה שהיא.

דודו כהן מעפולה, הוא האדם ששואל את כל מי שנפגש איתו דבר ראשון: "אתה אוהב אותי?" כאשר לקרוא על עצמו טוקבקים מרושעים זה בדיוק ההיפך ממה שהלב והנפש שלו יכולים להתמודד איתם. מעולם לא נצפה על המסך בן אדם שזקוק ליותר פידבק חיובי מדודו כהן ואני באמת לא בטוחה שלא יהיו לטוקבקים האלה השלכות חמורות, אבל את זה נגלה כבר בבית המשפט (הי סער שיינפין!).
הפעלות ותחפושות בקייטנת האח הגדול

עכשיו כחלק מהכנת הדיירים לעולם שבחוץ עליהם להילחם זה בזה כאשר הם עטופים בפצפצים (החלק של הפצפצים הוא חלום שמתגשם, כל השאר פחות מעניין), כי כידוע בעולם האמיתי זה בדיוק מה שקורה. קסניה ושי שון לא יכולות לעשות את זה כי הן חברות טובות ונשים עדינות ופרפרים ופיות ואולי נתחבק וזהו טוב האח הגדול? געגועיי לג'ני ורוסלנה. עמרי ודודו נלחמים בקרב מוזר ומביך עם טענות מוזרות של דודו כמו: "אתה עושה לי כף רגל!" ותוספת של התקף חרדה לקראת הסוף: "תורידו את זה ממני עכשיו!!" מי מקבל התקף חרדה מפצפצים?? זה הדבר הכי טוב שהטבע ברא.

קייטנת האח הגדול נמשכת עם חידון ידע כללי, גם הוא לכאורה יכין אותם לעולם שבחוץ; כאשר בואו נגיד שאם עד היום הצליחו להסתדר בלי לדעת כמה ילדים יש לשימי תבורי, הם יצליחו לשרוד גם בהמשך. במשימה הם עומדים בתוך תא טלפון עם טלפון טלכרט שמופעל על ידי קולו של האח הגדול ברמקולים, שם אנו מגלים בכאב שדיירי האח הגדול לא יודעים כלום על שום דבר אבל זה בסדר כי אביבית בר זוהר פה ויש אלכוהול!
פגישת מחזור מהסיוטים

פליטי בית האח מכל קשת העונות מגיעים מחופשים למסיבת פורים סוערת. אליאב ודנית באים להפחיד את עמרי וקסניה, ליהי גרינר מוכיחה ביטחון עצמי מהו כאשר היא לובשת חליפת בגד גוף צמודה שבועים אחרי לידה או משהו כזה, דורון מירן לא מפסיק ללחוש לשי מיקה "אני מכיר אותך, יודע עלייך הכל, יודע מי את". בסדר חביבי, אתה לא היחיד בארץ עם ערוץ 26. בהמשך מודגם בפנינו רגע תרבות שגילה אלמגור עוד תתקנא בו שנים: דודו למירן: "תגיד משפט תגיד משפט!" דורון מירן (בהדגמה מושלמת של הביטוי: One trick pony): "יחלאולאו" דודו בתגובה: "וואו איזה מלך!" מה ראיתי עכשיו ולמה?

אביבית בר זוהר גם כנראה התחפשה אבל נראתה רגיל (בתוספת כמה עשרות סמ"ק במקומות מסויימים), אה וגם יש משימה סודית - הדיירים צריכים לשתות כמה שפחות או משהו כזה, כנראה שנצטרך להישאר במתח עד שבת!
רגעים לציטוט:

דודו לברק: "ואם אין לי דופק?", ובכן.. זאת בעיה ידידי

דודו לעמרי: "אתה עושה לי כף רגל!" שונאת שעושים לי כף רגל

"עכשיו יהיה חידון ידע כללי" דודו: "על מה?" כללי דודו, כללי

"מה היה חסר לאיש הפח ב'הקוסם מארץ עוץ'?" קסניה: "שמן", רוסיה פרקטית

אביבית בר זוהר: "אני חמש שנים בתקשורת", את מתכוונת באינסטגרם?


פוסטים חמים בבלוג:

מופעל על ידי Blogger.